بند جالبی که در توافق میلان با بروژ برای جذب دکتلار وجود دارد/ سهم از فروش؟!

بند جالبی که در توافق میلان با بروژ برای جذب دکتلار وجود دارد/ سهم از فروش؟!

پایگاه خبری فوتبالی - میلان در نهایت پذیرفت که پیشنهاد نقدی و ثابت خود برای جذب دکتلار را به 32 میلیون یورو همراه با 3 میلیون یورو پاداش و درصدی از سود فروش بازیکن در آینده تغییر بدهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، به نظر می‌رسد که پروژه عجیب و غریب جذب بازیکن کلوب بروژ سرانجام به پایان رسیده و شارل دکتلار بیست و یک ساله بازی‌ساز، بازیکن جدید روسونری خواهد بود.

خبرنگار نشریه گاتزتا دلو اسپورت در یکی از گزارش‌های اخیر خود به جزئیات دقیق انتقال شارل دکتلار به میلان پرداخته است که بر اساس آن میلان مبلغ نقدی و ثابت سی و دو میلیون یورو پرداخت خواهد کرد. سپس یک بند پاداش سه میلیون یورویی می‌باشد.

بند تعلق گرفتن سود از فروش احتمالی بازیکن در آینده بالغ بر 12.5 درصد می‌باشد اما تنها در صورتی فعال خواهد شد که مجموع مبلغ فروش بالاتر از 32 میلیون یورو باشد. به طور مثال اگر میلان طی دو سال آینده دکتلار را به ارزش بیست میلیون یورو بفروشد، هیچ سودی به کلوب بروژ تعلق نخواهد گرفت؛ اما در صورتی که میلان بازیکن را به مبلغ هفتاد میلیون یورو بفروشد، می‌بایست مبلغی حدود 4.5 الی پنج میلیون یورو به باشگاه بلژیکی پرداخت کند.

این بند بسیار هوشمندانه قلمداد شده و پیش از این هم در انتقال آلسیو رومانیولی از رم به میلان شاهد آن بودیم؛ هر چند که بازیکن در پایان رایگان از روسونری جدا شد و به لاتزیو پیوست.

خبرنگار رسانه میلان نیوز نیز در تازه‌ترین گزارش خود چنین عنوان می‌کند که بازیکن با همان شماره‌ای برای میلان به میدان خواهد رفت که در بروژ از آن استفاده می‌کرد؛ شماره پیراهن 90. با این حال دیدن شارل دکتلار در پیراهن‌های شماره 7 یا 10 به نظر جذاب‌تر می‌باشد.

هم‌چنین در گزارشی تکمیلی، انتظار می‌رود تا شارل دکتلار نهایتا امروز در اختیار استفانو پیولی برای روز سه‌شنبه قرار بگیرد. او می‌تواند بخشی از آخرین بازی دوستانه میلان در پیش فصل برابر وینچنزا در تاریخ ششم آگوست باشد.

همچنین از روسونری خبر می‌رسد که هلاس ورونا بسیار به جذب قرضی دانیل مالدینی، هافبک باشگاه آث میلان و فرزند اسطوره این تیم پائولو مالدینی نزدیک بود و حتی با این بازی‌ساز جوان روسونری به توافق هم رسیده بود اما طی روزهای بعدی، این ارتباط بسیار سرد و همین موضوع باعث شد تا دو باشگاه دیگر سری آ آماده اقدام برای جذب مالدینی جوان باشند.

اسپتزیا پیش از این‌که ورونا وارد مرحله پیشرفته مذاکرات برای جذب دانیل مالدینی شود نیز به خرید و در اختیار گرفتن این بازیکن علاقه‌مند بوده است؛ در حالی که انتظار می‌رفت کریمونیزه هم به کورس این رقابت برای جذب محصول آکادمی میلان اضافه شود. اما سرانجام مقامات و مدیران باشگاه میلان با انتشار یک بیانیه خبر انتقال قرضی دانیل مالدینی به اسپتزیا تا پایان رقابت‌های فصل پیش روی را تایید کردند. 

9404