عکس؛ زلاتان و تماشای بازی میلان به شکلی عجیب و متفاوت!

عکس؛ زلاتان و تماشای بازی میلان به شکلی عجیب و متفاوت!

پایگاه خبری فوتبالی - میلان و مارسی در یک بازی دوستانه به مصاف هم رفتند که میلان این بازی را با نتیجه دو بر صفر به سود خود به پایان برد و شاگردان استفانو پیولی به آماده سازی خود را برای فصل جدید ادامه دادند.

به گزارش فوتبالی، زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی میلان در این بازی غایب بود چرا که او در این اردوی پیش فصل میلان حضور نداشته است و همچنان به نوعی در تعطیلات به سر می برد. این بازیکن 40 ساله که قرارداد خود را تا پایان فصلِ پیش‌رو با میلان تمدید کرده است به شکلی جالب و متفاوت بازی میلان مقابل مارسی را مشغول شد.

او در حالی که روی تخت مخصوص خود دراز کشیده بود از روی یک LCD با ابعاد بزرگ مشغول دیدن بازی دوستانه میلان مقابل مارسی شد. زلاتان تصویری از این ماجرا را در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد تا بدین ترتیب علاقه ویژه خود به میلان را ابراز دارد.

گل های میلان را در این بازی اولیویه ژیرو و مسیاس به ثمر رساندند. باید دید که در طول فصل برنامه استفانو پیولی برای استفاده از زلاتان ابراهیموویچ به چه شکل خواهد بود. اولویه ژیرو هم در این روز ها در میلان عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

1470