اولین قهرمانی پاریسن ژرمن در فصل جدید با گلزنی مسی، نیمار و راموس

اولین قهرمانی پاریسن ژرمن در فصل جدید با گلزنی مسی، نیمار و راموس

پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی موفق شد در دیدار فینال سوپرکاپ فرانسه با نتیجه 4 بر 0 نانت را شکست دهد و بدین ترتیب به عنوان قهرمان رقابت های سوپرجام فرانسه لقب بگیرد و اولین جام فصل جدید را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، گالتیه سرمربی جدید پی اس جی اولین بازی رسمی خود را روی نیمکت پی اس جی سپری می کرد و بدین ترتیب شروع خوبی داشت و هواداران پاریسن ژرمن را به تیمی که در مسیر ساختن آن قرار دارد، امیدوار کرد. پاریسی ها در این بازی با دو گل از نیمار جونیور، یک گل از مسی و یک گل از سرخیو راموس توانستند نانت را شکست دهند و بدین ترتیب جام را به دست بیاورند.

نیمار گل اول خود را از روی ضربه کاشته به شکلی دیدنی به ثمر رساند و گل دوم او هم از روی نقطه پنالتی بود. راموس هم با ضربه ای پشت پا توانست دروازه نانت را باز کند و لیونل مسی هم گل اول پاریسی ها را در این بازی به ثمر رساند تا به طور کلی پی اس جی دردسری برای پیروزی در این بازی و شکست حریف خود نداشته باشد.

اکنون پاری سن ژرمن اولین جام فصل جدید خود را به دست آورده است و بدین ترتیب باید دید که در ادامه مسیر و در سایر بازی های رسمی پیش‌رو به چه شکل عمل خواهد کرد.

1470