برد پرسپولیس مقابل تیم امید ایران در بازی دوستانه

برد پرسپولیس مقابل تیم امید ایران در بازی دوستانه

پایگاه خبری فوتبالی - تیم پرسپولیس در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی امید ایران به پیروزی رسید.

به گزارش فوتبالی، تیم امید ایران از ساعت 18 امروز (یکشنبه) در زمین شماره دو آکادمی ملی فوتبال به مصاف پرسپولیس رفت که این دیدار با نتیجه 4 بر 2 به سود سرخپوشان خاتمه یافت.

سعید صادقی (2 و 61)، مهدی عبدی (9) و شرزود تمیروف (63) گل‌های پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساندند و محمدحسین اسلامی هم در دقایق 69 و 75 برای تیم امید گلزنی کرد.

تیم امید ایران با هدایت مهدی مهدوی‌کیا خود را برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی قونیه در کشور ترکیه آماده می‌کند که در این بازی‌ها با مراکش، عربستان سعودی و آذربایجان همگروه است. پرسپولیس نیز آماده حضور در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی ایران می‌شود که در هفته نخست لیگ باید به مصاف ذوب‌آهن اصفهان برود.

از نکات این بازی می توان به صحبت سروش رفیعی و احمد گوهری در طول بازی اشاره کرد. سروش رفیعی از پشت دروازه به احمد گوهری می گفت تا با مدافعان صحبت کند و هماهنگ شود.
بازیکنانی مثل مرتضی پورعلی‌گنجی و سروش رفیعی که تسلط بالاتر به زبان خارجی دارند با مربی بدنساز تیم ارتباط می گرفتند و صحبت می کردند. همچنین سعید صادقی به مرتضی پورعلی‌گنجی گفت که مربی بدنساز پرسپولیس خیلی شبیه به کارلو آنچلوتی است!

1470