لاپورتا عزم خود را برای بازگرداندن مسی به بارسلونا جزم کرده است

لاپورتا عزم خود را برای بازگرداندن مسی به بارسلونا جزم کرده است

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا اذعان کرد که خواهان بازگرداندن لیونل مسی به نیوکمپ است و ابراز امیدواری کرد تا این فوق ستاره آرژانتینی آخرین روزهای فوتبالش را در کاتالونیا تجربه کند. 

به گزارش فوتبالی، تابستان 2021، لیونل مسی پس از به توافق نرسیدن با مدیران بارسلونا برای تمدید قرارداد، تصمیم گرفت تا به صورت مجانی از این باشگاه جدا شود و به پاریسن ژرمن بپیوندد. این فوق ستاره آرژانتینی فصل خوبی را در پاریس سپری نکرد و حالا صحبت‌هایی مبنی بر احتمال بازگشت او به بلوگرانا شنیده می‌شود. خوان لاپورتا چند روز پیش ابراز امیدواری کرد تا یک بار دیگر مسی را در لباس بارسا ببیند و داستان برنده 7 توپ طلا با بارسلونا به پایان نرسیده باشد. 

به نقل از سایت گل، لاپورتا به CBS Sports گفت: "خروج مسی؟ من برای نجات بارسا کاری را که باید، انجام دادم و باشگاه را بالاتر از بهترین بازیکن تاریخ بارسا در نظر گرفتم. من مسی را از زمانی که بچه بود می‌شناسم و عاشق او هستم. حس می‌کنم به او بدهکارم. او بهترین بازیکن تاریخ ماست و حالا باید تمام تلاشم را انجام دهم تا او در پایان فوتبالش دوباره لباس بارسلونا را برتن کند. کار بسیار سختی خواهد بود، اما فکر می‎‌کنم با یک استراتژی مناسب می‌توانیم این رویا را عملی کنیم. در یک دوره طولانی او لیدر و رهبر تیم بود. او کسی بود که باعث هیجان زدگی هواداران می‌شد."

4416