عکس؛ خوش و بش ویژه بنزما و ستاره اسبق رئال مادرید در بازی دوستانه

عکس؛ خوش و بش ویژه بنزما و ستاره اسبق رئال مادرید در بازی دوستانه

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در آخرین بازی دوستانه خود در تور آمریکا در لس آنجلس به مصاف یوونتوس رفت و بدین ترتیب شاگردان کارلو آنچلوتی خودشان را پیش از شروع فصل جدید یک محک دیگر زدند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید موفق شد با نتیجه دو بر صفر یوونتوس را شکست دهد که در این بازی کریم بنزما و مارکو آسنسیو گل های رئال مادرید را زدند. کریم بنزما گل اول رئال مادرید را در این دیدار از روی نقطه پنالتی در دقیقه 19 به ثمر رساند.

یکی از نکات جالب این بازی خوش و بش کریم بنزما کاپیتان رئال مادرید با آنخل دی ماریا بازیکن حال حاضر یوونتوس بود. دی ماریا بین سال های 2010 تا 2014 در رئال مادرید حضور داشت و در فصل آخر حضورش در رئال مادرید که فصل اول آنچلوتی یعنی 2013/14 بود، عملکرد بسیار درخشانی داشت و هم در فینال کوپا دل ری در آن سال هم در فینال لیگ قهرمانان اروپا درخشان ظاهر شد.

البته دی ماریا در سال های اخیر صحبت ها و حاشیه هایی هم علیه رئال مادرید داشته است و مدتی صحبت از انتقال احتمالی او به بارسلونا مطرح بود اما در این بازی دیدیم که کریم بنزما به خوبی در کنار او ایستاد و با این بازیکن آرژانتینی خوش و بش کرد.

1470