حسرت و افسوس هالند پس از کوبیدن توپ به تیرک دروازه از 6 قدمی!(عکس)

حسرت و افسوس هالند پس از کوبیدن توپ به تیرک دروازه از 6 قدمی!(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته دیدار سوپرجام انگلیس میان منچسترسیتی و لیورپول برگزار شد و در این بازی در نهایت لیورپول موفق شد منچسترسیتی را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و یک پیروزی شیرین را مقابل رقیب جدی سال های اخیرش به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، یکی از حاشیه های جالب و عجیب این بازی، فرصت سوزی های ارلینگ هالند در مقابل دروازه بود. این بازیکن نروژی اولین بازی رسمی خود را برای منچسترسیتی انجام می داد چرا که او در این تابستان به تازگی از بورسیا دورتموند به منچسترسیتی پیوسته است. هواداران منچسترسیتی از او انتظار داشتند تا در اولین بازی دوستانه خود به نوعی بدرخشد و عملکرد خوبی داشته باشد اما چنین اتفاقی رخ نداد.

بدترین فرصت سوزی هالند مربوط به دقیقه 97 بازی بود جایی که او روی ری‌باند یک شوت از 6 قدمی نزدیک به دروازه توپ را به تیرک افقی کوبید و بدین ترتیب توپ به بیرون رفت. هالند پس از خراب کردن این موقعیت خنده‌ی تلخی بر چهره داشت و حسرت و افسوس خورد.

باید دید که در شروع لیگ برتر انگلیس عملکرد او به چه شکل خواهد بود و اوضاع برای ستاره نروژی سیتیزن ها به چه شکل پیش می رود. پپ گواردیولا روی هالند حساب ویژه ای برای خط حمله تیم خود باز کرده است.

1470