عکس؛ امضا زدن کلوپ روی خالکوبی پای یک هوادار

عکس؛ امضا زدن کلوپ روی خالکوبی پای یک هوادار

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول شب گذشته و پیش از بازی مقابل منچسترسیتی تصمیم گرفت که روی پای هواداری که تصویر او را خالکوبی کرده بود، امضا بزند!

به گزارش فوتبالی، لیورپول فصل را با پیروزی سه بر یک مقابل منچسترسیتی و قهرمانی سوپرجام انگلیس آغاز کرد. در حقیقت سرخ ها با گلهای ترنت الکساندر آرنولد، صلاح و داروین نونیز توانستند سیتی را با نتیجه سه بر یک شکست بدهند. گواردیولا اصلا دوست نداشت که پس از تابستانی پرهزینه توسط کلوپ آچمز  شود اما این اتفاق رخ داد.

کلوپ در سالهای اخیر توانسته لیورپول را کاملا متحول کند و دوباره این تیم را به یکی از قدرتمندترین تیم های انگلیس و اروپا تبدیل کرده است. در شبی که هالند ناکام بود و یک فرصت طلایی گلزنی را در سیتی از دست داد، داروین نونیز گلزنی کرد تا در جنگ ستارگان تازه وارد لیگ انگلیس، ستاره اروگوئه ای برنده دوئل باشد.  در هر صورت این لیورپول بود که اولین جام فصل را کسب کرد در حالی که رقابت برای لیگ انگلیس از هفته آینده آغاز می شود و به نظر می رسد که علاوه بر این دو تیم، چلسی و آرسنال با خریدهای درخشان تابستانی و یونایتد به لطف مربی جدیدش تن هاگ برای قهرمانی تلاش کنند و رقابت لیگ انگلیس امسال حسابی داغ باشد.

4125