عکس؛ ژست مهاجم سابق رئال مادرید پس از هت‌تریک در لیگ آمریکا

عکس؛ ژست مهاجم سابق رئال مادرید پس از هت‌تریک در لیگ آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - گونزالو هیگواین در اینتر میامی توانست اولین هت تریک خود را در لیگ آمریکا داشته باشد اما در نهایت بازی تیمش و سینسیناتی با تساوی چهار بر چهار به اتمام رسید و درخشش او به پیروزی تیمش منجر نشد.

به گزارش فوتبالی، هیگواین در دقیقه 23 اولین گل خود را با یک ضربه کاشته محکم و تماشایی به ثمر رساند و در دقیقه 37  با فرار به محوطه جریمه حریف دومین گلش را به ثمر رساند و هت تریک خود را در وقت اضافه نیمه اول با گلزنی از روی نقطه پناتی تکمیل کرد هر چند که اینتر میامی نتوانست از گلهای وی استفادده کند و به تساوی با نتیجه چهار بر چهار رضایت داد. میامی چهارشنبه به مصاف سن خوزه می رود در حالی که سینسیناتی باید شنبه میزبان فیلادلفیا یونیون باشد. در حقیقت اینتر میامی در این بازی تا دقیقه 97 با نتیجه چهار بر سه عقب بود تا این که کریستوفر مکوی گلزنی کرد و جلوی شکست این تیم را گرفت.

اینتر میامی فعلا از چهارده تیم کنفرانس در رتبه یازدهم قرار گرفته است در حالی که سینسیناتی با سه امتیاز بیشتر در رتبه هفتم است. هیگواین با پنج گل در پنج بازی خود در ماه ژولای آمار خوبی داشت و به نظر می رسد که بالاخره توانسته به خوبی با فوتبال امریکا هماهنگ شود و از تیم جدیدش به شناخت کامل رسیده است.

4125