هافبک 23 ساله بارسلونا در اروپا مشتری ندارد!

هافبک 23 ساله بارسلونا در اروپا مشتری ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه موندودپورتیوو گزارش داده است که ریکی پوچ هافبک 23 ساله بارسلونا نتوانسته در سطح اروپا برای خودش مشتری پیدا کند و شاید راهی لس آنجلس گالکسی شود.

به گزارش فوتبالی، پوچ در لیست مازاد ژاوی قرار گرفته است و سرمربی بارسلونا به این بازیکن اعلام کرده است که روی او حساب نمی کند. پوچ در دو سال اخیر نیز در لیست مازاد بارسلونا قرار داشته اما در مقابل جدایی مقاومت کرده است و حالا در سن 23 سالگی شاید مجبور شود که از فوتبال اروپا خارج شود هر چند که نتوانسته مشتری مناسبی برای خود پیدا کند. یکی از مقاصد وی می تواند ویسل کوبه باشد چرا که وکیلش رابطه خوبی با این تیم ژاپنی دارد اما به نظر می رسد که این هافبک به حضور در آمریکا علاقه بیشتری دارد.

ریکی پوچ تا چند سال پیش به عنوان یکی از با استعدادترین بازیکنان آکادمی بارسلونا شناخته می شد و در سال 2018 توانست عنوان بهترین بازیکن چمپیونزلیگ جوانان را کسب کند اما نتوانست در ترکیب تیم بزرگسالان جا بیافتد. در حقیقت پوچ از فرصت هایش استفاده نکرد و هرگز اعتماد مربیان بارسلونا را جلب نکرد. ریکی حالا باید در لیگ آمریکا ثابت کند که لیاقت بیشتری را دارد و در صورت درخشش در این لیگ شاید شانسی برای حضور در سطح اول فوتبال اروپا به دست بیاورد.

4125