گران‌ترین دروازه‌بان اسپانیایی تاریخ راهی لیگ ایتالیا می‌شود؟

گران‌ترین دروازه‌بان اسپانیایی تاریخ راهی لیگ ایتالیا می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - کپا حاضر به کاهش دستمزد خود در چلسی در ازای بازی قرضی برای ناپولی است.

به گزارش فوتبالی، کپا آریزابالاگا، بازیکن چلسی، برای بازی به صورت قرضی مورد توجه ناپولی قرار گرفته است تا جایی که خود او در ازای انتقال به این تیم حتی راضی به کاهش دستمزد خود شده است.

باشگاه ناپولی به دنبال یک دروازه بان با اسم و رسم است تا بتواند به عنوان پشتیبان الکس مرت عمل کند یا اینکه مانند داوید اوسپینا او را به چالش بکشد. بعد از اینکه پاری سن ژرمن تایید کرد در فصل جاری جانلوئیجی دوناروما دروازه‌بان اصلی خواهد بود، کیلور ناواس به انتخاب اول ناپولی تبدیل شد ولی دستمزد درخواستی او مشکل ساز شده است.

به گفته کالچو مرکاتو، کپا به خاطر اینکه بتواند در سری آ و چمپیونز لیگ بازی کند حتی حاضر به کاهش دستمزد خود شده است و به همین دلیل گزینه مورد علاقه جدید ناپولی محسوب می شود.

درحال حاضر درآمد این بازیکن ۹ میلیون یورو به ازای هر فصل است در نتیجه حتی اگر چلسی در طول مدت قرضی بودن نصف این مبلغ را هم پرداخت کند باز هم به کاهش دستمزد نیاز خواهد بود. بنا بر گزارش‌ها، ناپولی حاضر است فقط ۳ میلیون یورو در فصل برای این بازیکن ۲۷ ساله‌ی اسپانیایی بپردازد.

دیگر جایگزین‌های مد نظر این تیم نتو از بارسلونا و بازیکن با سابقه اینتراخت فرانکفورت، کوین تراپ، هستند. کپا در زمانی که به چلسی منتقل شد، رکورد گران ترین دروازه بان تاریخ را شکسته بود.

1470