واکنش مهاجم تیم ملی به درخشش در سوپرجام پرتغال

واکنش مهاجم تیم ملی به درخشش در سوپرجام پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی- لژیونر ارزشمند ایرانی پورتو بعد از درخشش و قهرمانی در سوپر کاپ ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش فوتبالی، بامداد امروز در چارچوب دیدار سوپرکاپ پرتغال، پورتو و توندلا به مصاف هم رفتند که پورتو با درخشش مهدی طارمی ستاره ایرانی به برتری 3 بر صفر رسید و قهرمان این رقابت شد.

طارمی در این دیدار یک شاهکار به پا کرد و 2 گل از تیم های این تیم را به ثمر رساند. روی گل دوم پورتو نیز ستاره ایرانی نقش اصلی را ایفا کرد.

طارمی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و بعد از این درخشش گفت: خدا را شکر، یک عنوان دیگر به دست آوردیم، در این ماه برای آن زحمت زیادی کشیدیم و تمرکزمان 100 درصد روی این بازی بود تا شخصیت بزرگ خود را نشان دهیم. بسیار خوشحالیم که توانستیم بازی را ببریم.

ستاره ایرانی درباره هواداران پورتو،  گفت: همانطور که قبلاً گفتم، در هر بازی هواداران ما کمک زیادی به ما می کنند و ما به آنها بسیار افتخار می کنیم. آنها همیشه به ما کمک کردند، همانطور که در این بازی انجام دادند. بدون آنها ما هیچ هستیم.

طارمی درباره رکورد فردی و انتخاب بهترین بازیکن، گفت: توندلا تیم شانس من است. من تمام تلاشم را برای باشگاه پورتو انجام می دهم، همانطور که همیشه از زمانی که به اینجا آمده ام، انجام داده ام. بسیار خوشحالم.

7777