یک پرتغالی کابوس منچستریونایتد بدون رونالدو شد

یک پرتغالی کابوس منچستریونایتد بدون رونالدو شد

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که کریستیانو رونالدو در بازی منچستریونایتد و اتلتیکو حضور نداشت، یک پرتغالی دیگر یعنی ژائو فلیکس در این بازی درخشید و گل پیروزی تیم مادریدی را به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، ژائو فلیکس حرکات درخشانی را در این بازی داشت و هواداران یونایتد را با گلش ساکت کرد. ورزشگاه اولوال در اسلو مملو از هواداران یونایتد بود و تقریبا همه هواداران پیراهن رونالدو را به تن داشتند هر چند که خبری از حضور ستاره پرتغالی درون زمین نبود چرا که رونالدو اعلام کرده که در بازی دوستانه بعدی یونایتد در مقابل رایو وایکانو حضور خواهد داشت.

اتلتیکو در این بازی پیراهن مشکی را به تن داشت که ناهوئل بازیکن تازه وارد این تیم درون زمین حضور داشت. یونایتد پنجمین بازی دوستانه تابستانی خود را داشت که در شروع بازی فشار زیادی به دروازه اوبلاک وارد کردند اما موفق نبودند. اتلتیکو در نیمه دوم و به لطف تعویض ها بهتر در جریان بازی قرار گرفت و در نهایت ژائو فلیکس در دقیقه 86 گل پیروزی را به ثبت رساند تا بازی با تساوی به اتمام نرسد.

کریستین اریکسن هافبک دانمارکی اولین بازی خود را با پیراهن یونایتد داشت و البته چند اشتباه مکرر از مگوایر هواداران یونایتد را عصبانی کرد. 

4125