مشکل بزرگ لیورپول و سیتی با دو خرید گران‌قیمت خود

مشکل بزرگ لیورپول و سیتی با دو خرید گران‌قیمت خود

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول معتقد است که آن‌ها و منچسترسیتی از یک مشکل بزرگ در مواجهه با ارلینگ هالند و داروین نونیز رنج می‌برند. 

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 20:30 به وقت تهران، تیم‌های لیورپول و منچسترسیتی از چهارچوب کامیونیتی شیلد در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف هم خواهند رفت. سیتیزن‌ها در پنجره نقل و انتقالات تابستانی موفق شدند در رقابت بر سر خرید ارلینگ هالند دیگر رقبای خود را کنار بزنند و این ستاره نروژی را به اتحاد بیاورند و در آن سمت نیز داروین نونیز با رقمی نزدیک به 80 میلیون یورو به لیورپول پیوست تا دو غول بزرگ انگلیسی خط حمله خود را تقویت کرده باشند. 

به نقل از سایت لیورپول اکو، کلوپ درباره این دو خرید گفت: "ما بازی سیتی با بایرن مونیخ را نگاه کردیم و باید بگویم که آن‌ها با وجود داشتن ارلینگ هالند تفاوت چندانی با فصل گذشته پیدا نکرده‌اند. البته ارلینگ گل زد. آن‌ها همان مشکل ما را دارند و آن‌ هم عادت نداشتن به فرارهای انفجاری و در عمق هالند است. ما چنین مشکلی را با داروین نونیز داریم. وقتی داروین به سمت دروازه حریف می‌دود، بازیکنان سریع به او توپ می‌رسانند که این اصلاً نکته مثبتی نیست، چون بعضی وقت‌ها این بازیکنان برای فضاسازی بیشتر چنین کاری می‌کنند."

4416