اسدی به دنبال تکرار خاطرات خوش با تراکتور

اسدی به دنبال تکرار خاطرات خوش با تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک فصل گذشته پرسپولیس که عملکرد چندان بدی هم در این تیم نداشت با جدایی از این تیم، به تیمی پیوست که با درخشش در آن راهی اروپا شد.

به گزارش فوتبالی، رضا اسدی بخش اعظمی از نامی که برای خود دست و پا کرده را مدیون عملکردش در دوران حضور در تراکتور تبریز است. هافبک وسطی که در سایپا به فوتبال ایران معرفی شد، در ابتدای لیگ نوزدهم و در شرایطی که مشتریان زیادی به خود می‌دید در نهایت به تراکتور تبریز رفت و یکی از مهره های کلیدی این تیم شد.

اسدی در آن سال در 26 بازی برای تراکتور به میدان رفت و موفق شد 5 بار دروازه حریفان را باز کند که این آمار برای یک هافبک وسط مطلوب تلقی می‌شود. به واسطه این عملکرد خوب بود که اسدی یک فصل لژیونر شد و به عضویت تیم سنت پولتن اتریش در آمد. اسدی در لیگ اتریش نتوانست آنطور که باید خودش را نشان بدهد  و به همین خاطر قصد بازگشت به لیگ ایران را کرد. همین موضوع اورا به یکی از ستاره‌های نقل و انتقالات فصل گذشته تبدیل کرد. در نهایت او پیراهن پرسپولیس را پوشید. این هافبک 26 ساله اگرچه نمایش های بدی در پرسپولیس نداشت اما نتوانست هواداران این تیم را راضی نگه دارد و جدایی اش محتمل به نظر می‌رسد.

بعد از کش و قوس های فراوان قرارداد اسدی با پرسپولیس تمدید نشد و این ستاره فوتبال دوباره به تیمی برگشت که در آن بسیار بیشتر دیده شد. هافبک گرگانی فوتبال ایران چند روز قبل به تراکتور پیوسته و امیدوار است موفقیت های قبلی را دوباره در تبریز تکرار کند. او انگیزه زیادی برای درخشش دوباره در ترکیب تراکتور دارد، بازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز و مقابل چشمان تی‌تی‌ها بی شک روحیه مضاعفی به اسدی می‌دهد.

شاید اگر اسدی با خودش هم خلوت کند، به این نتیجه برسد که تراکتور دوباره می‌تواند یک سکوی پرتاب برای او باشد. تیمی که در آن خاطرات خوب متعددی را به ثبت رساند، دوباره پیراهنش به اسدی رسیده و او فرصتی مناسب برای نشان دادن چند باره توانایی های فنی خود دارد.

7777