عکس؛ ستاره تیم زنان آلمان با سبیل مصنوعی!

عکس؛ ستاره تیم زنان آلمان با سبیل مصنوعی!

پایگاه خبری فوتبالی - الکساندرا پاپ ستاره تیم زنان فوتبال آلمان با تغییر چهره ای عجیب در کنفرانس مطبوعاتی پیش از فینال یورو 2022 مقابل انگلیس حاضر شد.

به گزارش فوتبالی، پاپ عملکرد درخشانی را از خود در یورو به جای گذاشته است و بخت اصلی کسب جایزه کفش طلای مسابقات است که با شش گل زده برای کسب این جایزه با "بث مید" از انگلیس رقابت می کند.

پاپ در نیمه نهایی با دبل مقابل فرانسه باعث پیروزی تیمش با نتیجه دو بر یک و صعود به فینال شد. بعد از این بازی در شبکه های اجتماعی، قدرت بدنی و سبک بازی پاپ با بازیکنان فوتبال مردان مقایسه شد و حتی برخی رسانه ها از هانسی فلیک خواستند تا پاپ را برای حضور در جام جهانی قطر دعوت کند!

پاپ در واکنش به این مقایسه ها تصمیم جالبی گرفت. وی در حالی در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرده بود که یک کلاه لبه دار سرش کرده بود و ماسک زده بود. وقتی که ماسکش را برداشت، خبرنگاران از دیدن سبیل های مصنوعی او شوکه شدند و حسابی خندیدند.

یک کاربر در شبکه های اجتماعی نوشت:" عاشق حس شوخ طبعی او شدم." و دیگری نوشته است:" چقدر فوق العاده است که او از خودش دو روز پیش از فینال یورو لذت می برد." و دیگری نوشته است :" رفتار اسطوره ای."

پاپ تا کنون دو بار به عنوان بهترین بازیکن زن سال فوتبال آلمان انتخاب شده و از سال 2019 کاپیتان تیم ملی کشورش است. وی در سال 2016 به آلمان برای کسب مدال طلای المپیک کمک کرد. وی بیش از صد بازی ملی در کارنامه اش دارد که امسال اولین حضورش در یورو را تجربه می کند.

4125