خبر بد دورتموند؛ سرطان مهاجم تازه‌وارد بدخیم است

خبر بد دورتموند؛ سرطان مهاجم تازه‌وارد بدخیم است

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه دورتموند در بیانیه ای اعلام کرد که سرطان سباستین هالر مهاجم ساحل عاجی تازه وارد این تیم بدخیم است.

به گزارش فوتبالی، هالر که در این تابستان از آژاکس به دورتموند مبتلا شده، به علت ابتلا به سرطان باید تحت شیمی درمانی قرار بگیرد و به همین علت ماه ها از میادین دور خواهد بود. زمان دقیقی در مورد درمان وی مشخص نیست و حتی معلوم نیست که آیا شانسی برای دوباره فوتبال بازی کردن هالر وجود داشته باشد یا نه اما در هر صورت این بازیکن به نظر می رسد که مهمترین مبارزه زندگی خود را آغاز کرده و باید با سرطان بجنگد.

دورتموند تایید کرد که مهاجم 28 ساله چندین ماه به علت شیمی درمانی از میادین دور خواهد بود. هالر در زمان حضورش در کمپ تمرینی دورتموند در سوئیس از ابتلا به سرطان مطلع شده بود. مهاجم سابق وستهام و آژاکس چند روز پیش زیر تیغ جراحی رفته بود.

سباستین کهل مدیر ورزشی دورتموند گفت :" سباستین هالر حالا تحت بهترین درمان ممکن قرار خواهد گرفت. احتمال ریکاوری وی بسیار بالا است. برای او و خانواده اش آرزوی نیروی زیادی را داریم و  نسبت به درمانش در این دوران سخت، بسیار خوشبین هستیم."

هالر با 26.3 میلیون پوند از آژاکس به دورتموند ملحق شد تا جانشین هالند شود. زردپوشان البته در این تابستان کریم آدیمی، صالح اوزکان، نیکو اشلوتربک، نیکلاس سوله، مارسل لوتکا و الکساندر مه یر را هم خریده اند.

4125