نکونام: شیمبا تصمیم عجولانه ای گرفت

نکونام: شیمبا تصمیم عجولانه ای گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- با وجود اینکه فولاد جزو تیم های فعال بازار نقل و انتقالات بوده است اما جواد نکونام همچنان به جست‌وجوی خود در بازار نقل و انتقالات ادامه می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته جواد نکونام در برنامه شب های فوتبالی درباره خریدهای این فصل فولاد و تغییرات مهمی که این تیم از نظر عمق اسکواد تجربه می‌کند، این مسئله را به عدم تحرک این تیم در بازار نقل و انتقالات در دو فصل گذشته مربوط دانست.

نکونام دیشب می‌گفت با توجه به اینکه فولاد در دو فصل گذشته بازیکنی نگرفته، به دنبال جبران مافات بوده و در این فصل نقل و انتقالات پر تحرک ظاهر شده اما باز هم تیمش در حد قهرمان های لیگ برتر نیست.

البته بخشی از این صحبت های نکونام تاکتیکی و بر اساس توقعاتی است که نمی‌خواهد روی تیمش سنگینی کند اما بخش جالب صحبت های نکونام به لوسیانو پریرا (شیمبا) ستاره سال های اخیر فولاد اختصاص داشت که اتفاقا زیر نظر خود نکونام کفش طلای لیگ برتر را با دست آورده است.


شیمبا یکی از معدود بازیکنان بود که در این فصل از فولاد جدا شده و حالا عضو تیم مس رفسنجان است و ظاهرا کادرفنی باشگاه جدید نیز بسیار از او رضایت دارند. نکونام دیشب در برنامه شب های فوتبالی درباره شیمبا به یک جمله بسنده کرد و گفت: او در جدایی از فولاد عجله کرد.

فولاد البته به جای پریرا علی قربانی و مجید علیاری دو مهاجم بلندقامت، سرزن و نسبتا گران قیمت را به خدمت گرفته تا جای خالی این ستاره کهنسال را پر کند.

7777