اقدام قابل تقدیر ستاره سابق آلمان در برپایی اردوی آموزشی فوتبال با یک پا

اقدام قابل تقدیر ستاره سابق آلمان در برپایی اردوی آموزشی فوتبال با یک پا

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف ورزشی در کشور آلمان، اقدام خوب و انسان‌دوستانه اخیر لوکاس پودولسکی، مهاجم سابق مانشافت و باشگاه‌های آلمانی در روزهای گذشته که برای ورزش کردن و فوتبال بازی کردن افراد دارای نقص عضو صورت پذیرفت، بازتاب گسترده‌ای در محافل ورزشی و رسانه‌های آلمانی و حتی اروپایی و جهانی پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، یکی از اعضای تیم ملی فوتبال آلمان و قهرمان جهان در جام جهانی سال 2014 در کشور برزیل یعنی لوکاس پودولسکی، ستاره سابق خط حمله ژرمن‌ها که هم‌اکنون در سن سی و هفت سالگی خود قرار دارد، یک اردوی فوتبالی برای افراد معلول و کم‌توان جسمی برگزار می‌کند.

طبق این گزارش و بر همین اساس، از تاریخ بیست و چهارم الی بیست و هشتم ماه ژوئیه سال جاری میلادی، یک اردوی آموزشی فوتبال برای جوانان معلولی که با قطع دست یا قطع پا مواجه هستند، برای نخستین مرتبه در پایگاه Straßenkicker برگزار شد. البته کودکان بدون نقص نیز می‌توانستند که در این اردو شرکت کنند و قدرت خود را در بازی با یک پا و روی عصا امتحان کنند.

طبق این گزارش و به دنبال این موضوع، لوکاس پودولسکی، ستاره ملی‌پوش و گلزن سابق مانشافت در این ارتباط به خبرنگاران رسانه‌ها چنین توضیح می‌دهد: "برای من مهم است که درها به راستی به روی همه افراد باز باشد؛ صرف‌نظر از هر چیزی با هر مشکلی یا حتی با وجود نقص جسمانی."

فردریش استندر، مربی تیم قطع عضو در شهر هامبورگ و کریستین هاینتز، مدیر پروژه فوتبال افراد قطع عضو به عنوان مربیان در این اردوی جالب عمل کرده‌اند و این گونه در این حرکت بسیار خوب و انسان‌دوستانه لوکاس پودولسکی شرکت کرده‌اند.

9404