انتخاب ستاره فرانکفورت کدام است؟ پول جزیره یا بازی در لیگ قهرمانان؟

انتخاب ستاره فرانکفورت کدام است؟ پول جزیره یا بازی در لیگ قهرمانان؟

پایگاه خبری فوتبالی - علاقه انگلیسی‌ها به فیلیپ کوستیچ جدی شده اما او حق انتخاب دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه آلمانی اشپورت آینس، به نظر می‌رسد که علاقه مدیران و مقامات باشگاه وستهام یونایتد انگلستان به خرید و به خدمت گرفتن فیلیپ کوستیچ، وینگر تیم ملی فوتبال صربستان و ستاره خط حمله باشگاه آلمانی اینتراخت فرانکفورت چیزی بیشتر از یک شایعه باشد. طبق گزارش خبرنگار نشریه اشپورت آینس آلمان که معمولا اخبار باشگاه اینتراخت فرانکفورت را به درستی منتشر می‌کند، مدیران و مسئولان باشگاه انگلیسی وستهام یونایتد پیشنهادی به ارزش مبلغی معادل رقم سیزده الی چهارده میلیون یورو برای جذب و در اختیار گرفتن فیلیپ کوستیچ ارائه داده‌اند اما سران و مقامات باشگاه آلمانی اینتراخت فرانکفورت هنوز این پیشنهاد را نپذیرفته‌اند.

خبرنگاران نشریات معتبر آلمانی همانند اشپورت آینس و کیکر در گزارش‌های جداگانه‌ای می‌گویند که مدیریت باشگاه اینتراخت فرانکفورت عمدا این پیشنهاد را نپذیرفته است. عقاب‌ها منتظر اتخاذ تصمیم نهایی توسط فیلیپ کوستیچ هستند و می‌خواهند ببینند که این بازیکن ملی‌پوش و صربستانی حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان را به بازی در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ترجیح می‌دهد یا خیر. بعد از اتخاذ و اعلام تصمیم نهایی توسط شخص فیلیپ کوستیچ، گفت‌وگو بر سر دست‌یابی به توافق روی میزان مبلغ رقم نهایی صورت می‌گیرد. احتمالا عقاب‌ها به دریافت مبلغی معادل رقم بیست میلیون یورویی راضی شوند.

باشگاه وستهام یونایتد انگلستان در فصل آینده در رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا شرکت کرده و بازی خواهد کرد ولی تیم فوتبال اینتراخت فرانکفورت به خاطر قهرمانی در مسابقات لیگ اروپا در فصل گذشته که اتفاقا با حذف قاطعانه همین وستهام یونایتد صورت گرفته بود، نماینده پنجم بوندس‌لیگای آلمان در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده خواهد بود. مشخص است که مقدار مبلغ حقوق و میزان رقم دستمزد فیلیپ کوستیچ در باشگاه وستهام یونایتد انگلستان بسیار بالاتر از میزان رقم و مبلغ دستمزد دریافتی کنونی این بازیکن در باشگاه آلمانی اینتراخت فرانکفورت خواهد بود. بنابراین، در موضوع احتمال انجام این انتقال، با یک انتخاب ساده بین پول و حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا طرف هستیم!

9404