کاپیتان لورکوزن مدعی شد: بایرن‌مونیخ و دورتموند را به چالش می‌کشیم!

کاپیتان لورکوزن مدعی شد: بایرن‌مونیخ و دورتموند را به چالش می‌کشیم!

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه‌بان کم‌حاشیه بایر لورکوزن با امید نسبت به رقابت‌های فصل جدید بوندس‌لیگای آلمان صحبت می‌کند و معتقد است که چون بازیکنان بزرگ تیم خود را حفظ کرده‌اند، پس می‌توانند بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند را به چالش بکشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر کیکر چاپ کشور آلمان، باشگاه آلمانی بایر لورکوزن در رقابت‌های فصل گذشته بوندس‌لیگای یک آلمان نمایش نسبتا خوبی نشان داد و بعد از بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند به عنوان سوم در جدول رده‌بندی مسابقات رسید. لوکاس هرادتسکی، دروازه‌بان و کاپیتان بایر لورکوزن به کسب موفقیت در رقابت‌های فصل جدید بوندس‌لیگا نیز خوش‌بین است.

به نقل از خبرنگار نشریه آلمانی کیکر، سنگربان فنلاندی بایر لورکوزن آلمان درباره رقابت‌های فصل جدید بوندس‌لیگای یک آلمان چنین می‌گوید: "چیزی که در فصل گذشته، به خصوص در نیم‌فصل دوم مسابقات نشان دادیم، به من اعتماد به نفس می‌دهد. ما می‌توانیم برای رتبه‌های بالایی جدول بجنگیم. می‌خواهیم در لیگ قهرمانان اروپا هم عملکرد خوبی داشته باشیم. بایر لورکوزن می‌تواند بازیکنان خوب خود را نگه دارد و حالا ترکیب ما برای رقابت با بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند کافی است. می‌توانیم آن‌ها را به چالش بکشیم."

گفتنی است که انتظار می‌رود قرارداد دروازه‌بان سی و دو ساله و فنلاندی باشگاه بایر لورکوزن به زودی با مدیران این تیم آلمانی تمدید خواهد شد. مدت زمان اعتبار قرارداد فعلی کاپیتان و سنگربان با شیرها تا فصل تابستان سال ۲۰۲۳ میلادی خواهد بود.

9404