عکس؛ ستاره برزیلی رئال مادرید در کنار بسکتبالیست معروف در آمریکا

عکس؛ ستاره برزیلی رئال مادرید در کنار بسکتبالیست معروف در آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها که رئال مادرید اردوی پیش فصل تابستانی خود را در ایالات متحده آمریکا و شهر لس آنجلس برگزار می کند، شاهد آن هستیم که افراد مختلف به اردوی رئال مادرید می روند و بدین ترتیب با بازیکنان رئال مادرید دیدار می کنند.

به گزارش فوتبالی، در روز های اخیر گرت بیل، بازیکن ولزی سابق رئال مادرید به اردوی رئال مادرید سر زده بود و اکنون یک بازیکن بسکتبال NBA به اردوی رئال مادرید رفته است و با برخی از بازیکنان رئال مادرید دیدار کرده است. البته او اولین بسکتبالیستی نیست که در آمریکا به اردوی تیم هایی مثل رئال مادرید و بارسلونا می رود.

این بازیکن بسکتبال که به اردوی رئال مادرید رفته است، تری یانگ نام دارد که بازیکن آتالانتا هاوکس در لیگ NBA است که لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا است. این بازیکن با پیراهن امضا شده وینی جونیور عکس یادگاری گرفته است و به نظر می رسد که علاقه ویژه ای به ستاره برزیلی رئال مادرید دارد.

وینیسیوس جونیور با درخششی که در فصل گذشته داشت و توانست در فینال لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند و قهرمانی را برای رئال مادرید به دست بیاورد، محبوبیت بسیار زیادی در کل دنیا به دست آورده است.

1470