6 بازیکنی که می‌توانند ستاره‌های فصل جدید لیگ برتر انگلیس باشند(عکس)

6 بازیکنی که می‌توانند ستاره‌های فصل جدید لیگ برتر انگلیس باشند(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - لیگ برتر انگلیس به زودی آغاز می شود و تیم های بزرگ انگلیسی رقابت داغ خود را برای صدرنشینی و رسیدن به عنوان قهرمانی از همان هفته های ابتدایی آغاز می کنند چرا که در لیگ برتر انگلیس تک امتیاز ها هم مهم هستند و می توانند در پایان فصل قهرمان را تغییر دهند.

به گزارش فوتبالی، فصل جدید لیگ برتر انگلیس یعنی فصل 2022/23 از چهاردهم مرداد ماه شروع می شود و بدین ترتیب هیجان به فوتبال جزیره و همچنین هواداران تیم های بزرگ انگلیسی در سرتاسر دنیا تزریق می شود.

در فصل جدید بازیکنانی مثل ارلینگ هالند و داروین نونیز به لیگ برتر انگلیس اضافه شده اند. نونیز با رقم هنگفت 85 میلیون پوند از بنفیکا به لیورپول پیوسته است و ارلینگ هالند هم با مبلغ 51 میلیون پوند از بورسیا دورتموند راهی منچستر سیتی شده است. لیورپولی ها محمد صلاح را هم از قبل به عنوان یک ستاره در ترکیب خود داشتند.

بدون شک کریستیانو رونالدو هم علی‌رغم 37 سالگی می تواند در صورت ماندن در منچستر یونایتد یکی از ستاره های اصلی لیگ برتر انگلیس باشد. در آرسنال گابریل ژسوس تازه وارد و در تاتنهام هم سون هیونگ مین ستاره های لیگ برتر انگلیس هستند و هری کین هم در تاتنهام می تواند یکی دیگر از ستاره ها باشد.

1470