دو ترکیبی که آنچلوتی با آن‌ها در رئال مادرید قهرمان چمپیونزلیگ شد(عکس)

دو ترکیبی که آنچلوتی با آن‌ها در رئال مادرید قهرمان چمپیونزلیگ شد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی تاکنون در دوران حرفه ای خود 4 بار قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شده است که دو بار آن در میلان و دو بار آن در رئال مادرید بوده است.

به گزارش فوتبالی، اگر بخواهیم نگاهی به دو قهرمانی رئال مادرید کارلو آنچلوتی در لیگ قهرمانان اروپا بیندازیم می بینیم که بار اول آن در فصل 2013/14 بود. در واقع آنچلوتی در آن فصل برای اولین بار هدایت رئال مادرید را بر عهده گرفته بود و بدین ترتیب توانست در فصل اول حضورش در رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و لادسیما را که در واقع به معنای دهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا است، به دست بیاورد. در آن زمان رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و این ترکیب را در ابتدای بازی داشت: کاسیاس، کارواخال، واران، راموس، کوئنترائو، خدیرا، مودریچ، دی ماریا، بیل، بنزما و رونالدو.

دومین قهرمانی کارلو آنچلوتی به همراه رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا که چهارمین قهرمانی شخصی او به حساب می آید هم به فصل اخیر یعنی فصل 2021/22 بر می گردد که رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیورپول رفت و این ترکیب را در ابتدای بازی داشت: کورتوا، کارواخال، میلیتائو، آلابا، مندی، کاسمیرو، کروس، مودریچ، والورده، بنزما، وینیسیوس جونیور.

1470