3 باشگاه بزرگی که لواندوفسکی در آن‌ها حضور داشته است(طرح)

3 باشگاه بزرگی که لواندوفسکی در آن‌ها حضور داشته است(طرح)

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی در این تابستان به یک تیم بزرگ دیگر یعنی بارسلونا پیوسته است و این اتفاق پس از سال ها حضور در بزرگترین تیم بوندسلیگا یعنی بایرن مونیخ اتفاق افتاده است و اکنون باید دید که این ستاره لهستانی چه عملکردی در جمع آبی و اناری پوشان خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن لهستانی پیش از آن که در بایرن مونیخ هم حضور داشته باشد، در تیم بزرگ دیگر آلمانی یعنی بورسیا دورتموند حضور داشت و به همراه این تیم هم توانست قهرمان بوندسلیگا شود و در فصل 2012/13 به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید اما قهرمان نشد. اولین تیم خارج از لهستان که لواندوفسکی به آن پیوست بورسیا دورتموند بود که روبرت لواندوفسکی در تابستان 2010 به آن اضافه شد. این مهاجم لهستانی در تابستان 2014 از دورتموند راهی بایرن مونیخ شد و دوران پر افتخار او از آن جا شروع شد.

لواندوفسکی تا پیش از پیوستن به بارسلونا در همین تابستان، 5 بار پیاپی آقای گل بوندسلیگا شده است و بدین ترتیب با آماری ویژه پا به لالیگا می گذارد و همین قضیه انتظارات را از او بالا می برد و باید دید که شرایط برای او در تیم ژاوی به چه شکل پیش می رود.

1470