پاسخ منفی کاپیتان اسبق رئال مادرید به ایران

پاسخ منفی کاپیتان اسبق رئال مادرید به ایران

پایگاه خبری فوتبالی- از جدیدترین گزینه جانشینی کارلوس کی‌روش رونمایی شد.

به گزارش فوتبالی، بعد از قطع همکاری فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش، نام مربیان مختلفی به عنوان گزینه جانشینی او مطرح شد. مربیانی نظیر هروه رنار و لوپتگی که مربیان بزرگی بودند و جانشین‌های مناسبی برای کی‌روش محسوب می‌شدند اما بنا به دلایلی حضور هیچکدام از آنها در تیم ملی عملی نشد.

هروه رنار که در آن مقطع درگیر تیم ملی مراکش بود و زمانی را برای حضور در ایران به نماینده فدراسیون فوتبال معرفی کرد که از دید فدراسیون زمان مناسبی نبود و لوپتگی – که سابقه سرمربیگری تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید را دارد – در مذاکره آخرش با مسئولان وقت فدراسیون فوتبال، به بیماری پدرش اشاره کرد تا حضورش در ایران منتفی شود.

مهدی تاج رییس اسبق فدراسیون فوتبال، امروز در بخشی از صحبتهایش در برنامه ورزشگاه به این نکته اشاره کرد که جدا از سرمربی تیم ملی اسلواکی در آن مقطع که پیشنهاد ایران را قبول نکرد، فرناندو هیرو هم گزینه فدراسیون فوتبال بود که او هم به پیشنهاد ایران پاسخ منفی داد.

فرناندو هیرو – یا با تلفظ دیگر، فرناندو هیه‌رو – بین سالهای 1989 تا 2003 برای رئال مادرید توپ زد منتهی در کارنامه سرمربیگری او فقط نام دو تیم دیده می‌شود و به جز تیم ملی اسپانیا که هیرو چهار بازی هدایتش را به عهده داشت، رئال اویدو دیگر تیمی بود که هیرو، برای 43 بازی، نفر اول نیمکتش محسوب می‌شد.

۱۹۸۴