ستاره پرتغالی منچسترسیتی هدف بعدی بارسلونا؟

ستاره پرتغالی منچسترسیتی هدف بعدی بارسلونا؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد بارسلونا قرار نیست به این زودی ها دست از سر پنجره نقل و انتقالاتی بردارد و با وجود اینکه تاکنون 5 بازیکن را خریداری کرده است اما هنوز هم می خواهد در بازار نقل و انتقالات فعالیت کند و خودش را تقویت کند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا تاکنون روبرت لواندوفسکی، رافینیا، ژول کُنده، آندریاس کریستنسن و فرانک کسیه را خریداری کرده است اما حرف و حدیث هایی هم پیرامون سزار آزپیلیکوئتا وجود داشته است و ممکن است که او هم از چلسی به بارسلونا بپیوندد.

جدا از این ها، به تازگی نام ستاره پرتغالی منچسترسیتی یعنی برناردو سیلوا پیرامون بارسلونا مطرح شده است و گفته می شود که آبی و اناری پوشان به جذب این بازیکن علاقه‌مند هستند.

به گفته جرارد رومرو، خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا، برناردو سیلوا به پیوستن به بارسلونا نزدیک شده است و از سویی منچسترسیتی هم این بازیکن را به بارسا پیشنهاد داده است چرا که سیتیزن ها هم به دنبال درآمدزایی با فروش بازیکن برای درست کردن تراز های مالی خود هستند.

البته بارسلونا برای اینکه بازیکنی مثل برناردو سیلوا را به خدمت بگیرد باید تراز های مالی خود را درست کند و جذب چنین بازیکنی مشروط به فروش بازیکن است و بارسا در صورت فروش بازیکنی مثل فرنکی دی یونگ می تواند اقدام به چنین خریدی کند.

1470