پنجره نقل و انتقالات نفت MIS بسته شد

پنجره نقل و انتقالات نفت MIS بسته شد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه نفت مسجدسلیمان به دلیل شکایت هافبک عراقی سابق خود اجازه فعالیت نقل و انتقالاتی ندارد.

به گزارش فوتبالی، دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به سرپرست سازمان لیگ اعمال محرومیت باشگاه نفت مسجدسلیمان از پنجره نقل و انتقالات تابستانی را خواستار شد.

در متن نامه کامرانی‌فر به کشوری‌فر، از سازمان لیگ خواسته شده تا با توجه به دریافت دستور صادره از سوی کمیته انضباطی فیفا مبنی بر محرومیت باشگاه نفت مسجدسلیمان از نقل و انتقالات به دلیل عدم انجام تعهدات در قبال کرار جاسم، از ثبت قرارداد بازیکنان جدید داخلی و خارجی این باشگاه جلوگیری شود.

در بازار گران نقل و انتقالات ایران، تیم هایی چون نفت خیلی بلند پرواز نبودند اما همین تیم در حال حاضر به دلیل محکومیت در پرونده شکایت جاسم کرار، حتی نمی تواند خریدهایی که در توانش بود را هم ثبت کند.

هافبک پا به سن گذاشته عراقی، در آغاز لیگ برتر 01-1400 به نفت مسجد سلیمان پیوست. حضور او در جمع زردپوشان فقط یک نیم فصل دوام داشت. کرار بعد از انجام هشت بازی و زدن یک گل، مسجد سلیمان را ترک کرد. این اما پایان کار نبود و او خواهان دریافت مبلغی قابل توجه از نفت بود.

جاسم کرار برای دریافت مبلغ 85 هزار دلار از نفت مسجد سلیمان به فیفا شکایت کرد. این پرونده سنگین برای نفت با شکست همراه بود تا این تیم در شرایط مالی ضعیف فعلی، با یک مشکل بزرگ دیگر روبرو شود. پنجره نقل و انتقالاتی نفت تا پرداخت مبلغی که به پرداخت آن محکوم شده، بسته خواهد بود.

با این حساب این باشگاه تا زمان پرداخت تعهداتش به کرار اجازه ثبت قرارداد با بازیکنانی که در این فصل جذب کرده را ندارد. این ممنوعیت شامل تمامی رده‌های سنی این باشگاه می‌شود.

۴۱۵۴