عکس؛ واکنش اینستاگرامی رونالدو به بنر هواداران اتلتیکو مادرید

عکس؛ واکنش اینستاگرامی رونالدو به بنر هواداران اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها که حرف و حدیث ها پیرامون مقصد بعدی کریستیانو رونالدو بسیار زیاد است، یک شایعه عجیب درباره رونالدو ایجاد شده بود و آن هم این بود که مقصد بعدی فوق ستاره پرتغالی می تواند اتلتیکو مادرید باشد.

به گزارش فوتبالی، هواداران اتلتیکو مادرید خیلی زود مقابل این شایعه گارد گرفتد و به نوعی هم در فضای مجازی و هم به صورت نمایش دادن بنر در بازی دوستانه گفتند که نمی خواهند رونالدو به اتلتیکو مادرید بیاید.

در بازی دوستانه اتلتیکو مادرید مقابل نومانسیا، هواداران روخی بلانکو با در دست داشتن بنری که روی آن نوشته شده بود:" CR7 NOT WELCOME" به نوعی با قاطعیت اعلام کردند که به رونالدو در اتلتیکو مادرید خوش آمد نخواهند گفت و او را برای تیمشان نمی خواهند.

اما کریستیانو رونالدو که در یکی از صفحات اینستاگرامی که به نظر می رسد از فن پیج های او است، این تصویر بنر هواداران اتلتیکو مادرید را دیده است و در کامنت ها به آن واکنش نشان داده است.

رونالدو با دیدن این عکس در کامنت های این پست، چهار ایموجی خندیدن گذاشته است و به نوعی هم به شایعه رفتنش به اتلتیکو مادرید و هم به کاری که هواداران اتلتیکو مادرید بر ضد او انجام داده اند، خندیده است.

1470