چهار شماره عجیبی که پُر جام ترین بازیکن تاریخ به عنوان مدافع راست پوشید(عکس)

چهار شماره عجیبی که پُر جام ترین بازیکن تاریخ به عنوان مدافع راست پوشید(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز که در حال حاضر با داشتن 43 سال به عنوان پر افتخار ترین بازیکن تاریخ فوتبال از این لحاظ شناخته می شود در پست مدافع راست شماره های مختلفی را بر تن کرده است که در نوع خود عجیب و جالب به نظر می رسد چرا که معمولا عادت کرده ایم که برای بازیکن پست مدافع راست پیراهن شماره 2 را ببینیم.

به گزارش فوتبالی، البته دنی آلوز در سال هایی که در بارسلونا حضور داشت، پیراهن شماره 2 و شماره 22 را هم بر تن کرده است و نمی توان گفت که تمام شماره هایی که او به عنوان مدافع راست پوشیده است، عجیب و غریب بوده است اما این بازیکن در دوره دوم حضورش در بارسلونا که از ژانویه گذشته تا همین تابستان بود، پیراهن شماره 8 بارسلونا را بر تن کرد. این پیراهن را بیشتر هافبک های وسط و یا هافبک های هجومی می پوشند و شماره ای است که کمتر بر تن بازیکنی با پست مدافع راست دیده ایم.

یا مثلا دنی آلوز در پی اس جی که حضور داشت پیراهن شماره 32 را می پوشید که این عدد هم در نوع خود جالب است. عجیب ترین شماره ای که آلوز به عنوان دفاع راست پوشیده است، شماره 10 بوده است که بین سال های 2019 تا 2021 در سائوپائولو این پیراهن را پوشید.

آلوز که این روز ها در تیم پوماس در لیگ مکزیک توپ می زند، پیراهن شماره 33 را بر تن می کند.

1470