طرح؛ اگر رونالدو به اتلتیکو مادرید برود و با بازیکنان رئال مادرید روبرو شود!

طرح؛ اگر رونالدو به اتلتیکو مادرید برود و با بازیکنان رئال مادرید روبرو شود!

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از عجیب ترین شایعه ها در این روز ها که رونالدو به دنبال جدایی از منچستر یونایتد است، شایعه رفتن احتمالی رونالدو به اتلتیکو مادرید است چرا که رونالدو بین سال های 2009 تا 2018 در رئال مادرید حضور داشته است و هواداران اتلتیکو به هیچ وجه از رونالدو خاطرات خوشی ندارند.

به گزارش فوتبالی، حتی هواداران اتلتیکو مادرید در کمپین های مختلفی که داشته اند چه به صورت مجازی و چه به صورت حقیقی و روی سکو ها مخالفت حود را با آمدن رونالدو به اتلتیکو مادرید اعلام کرده اند. در واقع هواداران اتلتیکو مادرید در توییتر هشتگ ضد رونالدو و در بازی دوستانه اتلتیکو هم بنر هایی ضد رونالدو استفاده کردند.

خود رونالدو هم بسیار بعید است که به اتلتیکو مادرید برود. اما اگر این احتمال به واقعیت می پیوست و کریستیانو رونالدو راهی اتلتیکو مادرید می شد، رویارویی او با رئال مادرید و بازیکنان این تیم که هم تیمی های اسبق خودش هستند بسیار عجیب و جنجالی بود.

اگر چه احتمال رفتن رونالدو به اتلتیکو بسیار پایین و شاید نزدیک به صفر است اما در رسانه ها و شبکه های اجتماعی طرح های جالبی پیرامون این قضیه ساخته شده است. رونالدو حتی پس از جدایی از رئال مادرید و رفتن به یوونتوس هم باز هم مقابل این تیم هت تریک کرده است.

1470