4 بازیکنی که مدنظر چلسی بودند اما سر از بارسلونا درآوردند! (عکس)

4 بازیکنی که مدنظر چلسی بودند اما سر از بارسلونا درآوردند! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی، بارسلونا به خوبی توانسته است چلسی را شکست دهد و بدین ترتیب نشان دهد که با وجود اینکه از لحاظ مالی افت هایی داشته است و به نوعی وضعی بحرانی داشته و بدهی هایی سنگین بالا آورده است اما هنوز هم به خاطر اسم و رسمی که دارد می تواند بازیکنانی را که مد نظر دارد جذب کند.

به گزارش فوتبالی، در این تابستان حرف و حدیث های زیادی پیرامون این قضیه مطرح بود که چلسی ژول کُنده، مدافع فرانسوی سویا را مد نظر دارد و توماس توخل می خواهد این بازیکن را به تیمش اضافه کند اما در نهایت دیدیم که ژول کُنده شب گذشته با قراردادی رسمی راهی بارسلونا شد. این قضیه برای عثمان دمبله هم با یک تفاوت پیش آمد. گفته می شد که عثمان دمبله پس از اتمام قراردادش با بارسلونا به عنوان بازیکن آزاد راهی چلسی می شود اما این بازیکن قراردادش را با بارسا تمدید کرد و بدین ترتیب در جمع آبی و اناری ها ماندگار شد.

روبرت لواندوفسکی دیگر بازیکنی بود که پس از اینکه نمی خواست در بایرن مونیخ بماند مد نظر چلسی قرار گرفت اما او هم در نهایت با رقم 50 میلیون یورو سر از بارسلونا در آورد. رافینیا، وینگر برزیلی لیدز یونایتد هم به نظر می رسید که به چلسی برود اما او لیگ دیگری را انتخاب کرد و راهی بارسا شد.

اکنون باید دید که آزپیلیکوئتا، مدافع اسپانیایی چلسی هم به بارسا می پیوندد یا خیر.

1470