5 خرید جدید بارسلونا در یک قاب (عکس)

5 خرید جدید بارسلونا در یک قاب (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در این تابستان بسیار فعال بوده است و بر خلاف آن چه که به نظر می رسد و انتظار می رفت، خرید های زیادی داشته است چرا که در رسانه مطرح می شد که بارسلونا رقم هنگفتی بدهی دارد و بدین ترتیب همین بدهی موجب وضع بد مالی بارسلونا شده است و آبی و اناری پوشان نمی توانند در تابستان اقدام به خرید بازیکن کنند اما آن ها اکنون یکی از شلوغ ترین تابستان های سال های اخیر خود را داشته اند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در این تابستان بازیکنان اسم و رسم داری را خریداری کرده است که در راس آن ها روبرت لواندوفسکی قرار دارد. این بازیکن با مبلغی حدود 50 میلیون یورو از بایرن مونیخ به جمع آبی و اناری ها پیوست و ژاوی هرناندز به دنبال این است که با آمدن روبرت لواندوفسکی تواند اوضاع خط حمله تیمش را نسبت به فصل قبل بهتر کند چرا که لواندوفسکی فاتح کفش طلای اخیر است.

فرانک کسیه و آندریاس کریستنسن دو خرید دیگر بارسا هستند که یکی از میلان و دیگری از چلسی به جمع آبی و اناری پیوسته است. رافینیا از لیدزیونایتد به بارسلونا پیوست و به نظر می رسد که این بازیکن هم قرار است در کنار لواندوفسکی حضور داشته باشد و خط حمله بارسلونا را بهتر کند.

ژول کُنده هم شب گذشته به طور رسمی به بارسا پیوست و باید دید که عملکرد او در بارسلونا به چه شکل است.

1470