واکنش رییس لالیگا به احتمال بازگشت رونالدو به لالیگا

واکنش رییس لالیگا به احتمال بازگشت رونالدو به لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها که کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی حال حاضر منچستر یونایتد درخواست جدایی از جمع شیاطین سرخ را داده است، شایعات پیرامون او بسیار زیاد است به طوری که در یکی از عجیب ترین شایعات گفته می شد که رونالدو ممکن است به اتلتیکو مادرید برود و ژرژ مندس به دنبال جور کردن چنین انتقالی است.

به گزارش فوتبالی، البته که هواداران اتلتیکو مادرید در برابر احتمال آمدن رونالدو به اتلتیکو مادرید گارد گرفتند و خود کریستیانو رونالدو هم بسیار دور از ذهن است که در فکر رفتن به اتلتیکو مادرید باشد و می توان گفت که این اخبار و شایعات کذب است اما به نوعی احتمال بازگشت رونالدو به لالیگا مطرح شده بود. رئال مادرید تیم سابق رونالدو هم از گزینه های احتمالی رونالدو بود اما رئال دیگر نمی خواهد به سراغ رونالدو برود.

خاویر تباس، رییس لالیگا درباره احتمال اینکه ممکن است رونالدو دوباره به لالیگا برگردد گفته است:" دوست دارم دوباره کریستیانو رونالدو را در لالیگا ببینم. "

در واقع کریستیانو رونالدو بین سال های 2009 تا 2018 در رئال مادرید حضور داشت و در آن سال ها دو بار موفق به فتح لالیگا شد و آمار های درخشانی از لحاظ فردی داشت.

1470