طرح؛ ژاوی با این خرید ها در حال فیفا بازی کردن است؟

طرح؛ ژاوی با این خرید ها در حال فیفا بازی کردن است؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در این تابستان خرید های نسبتا زیادی داشته است و کمتر کسی فکرش را می کرد که آبی و اناری پوشان تابستانی تا این حد شلوغ و پر از نقل و انتقالات داشته باشند چرا که از مدت ها قبل گفته می شود که بارسلونا در حال حاضر شرایط مالی مناسبی ندارد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در این تابستان تا اینجای کار روبرت لواندوفسکی، رافینیا، آندریاس کریستنسن، فرانک کسیه و اخیرا هم ژول کُنده را به خدمت گرفته است و بدین ترتیب تیم خود را در پست های مختلف تقویت کرده است و باید دید که این بازیکن ها در طول فصل و در بازی های رسمی به چه شکل عمل خواهند کرد.

طرح های گرافیکی مختلفی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی درباره این خرید های جدید بارسلونا و فعالیت زیاد بارسا در این تابستان ساخته شده است، اما یکی از جالب ترینِ این طرح ها مربوط به طرحی است که در آن می بینیم ژاوی هرناندز در حالی که روی مبل نشسته است، مشغول انجام کریر مود بازی ویدیویی فیفا است. بخش کریر مود بخشی است که در بازی فیفا در آن شبیه سازی مربیگری و باشگاه‌داری انجام می شود و گیمر ها معمولا در پنجره های نقل و انتقالات در این نوع از بازی خرید های زیادی انجام می دهند. اکنون ژاوی هم به همراه لاپورتا خرید های زیادی در این تابستان داشته است.

1470