مصاحبه جالب بوفون افسانه‌ای درباره انتقالات یوونتوس و حواشی اخیر این تیم

مصاحبه جالب بوفون افسانه‌ای درباره انتقالات یوونتوس و حواشی اخیر این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - سنگربان اسطوره‌ای آتزوری و بیانکونری در گفت‌وگویی با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ایتالیایی توتو اسپورت چاپ شهر تورین، جانلوئیجی بوفون، اسطوره و دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه‌هایی همانند پارما و یوونتوس که یک سال را نیز در تیم پاری‌سن‌ژرمن فرانسه سپری کرد، در گفت‌وگویی با خبرنگار نشریه توتو اسپورت ایتالیا صحبت‌هایی بیان کرده که مهم‌ترین قسمت‌های آن را در ادامه می‌خوانید:

"دیبالا؟ پائولو بعد از جدایی از یوونتوس حق انتخاب هر باشگاهی را داشت. دیدم که می‌توانست به اینتر و رم یا ناپل برود و آرزو می‌کردم که رم یا ناپل را انتخاب کند. از نظر فنی او و دی‌ماریا بهترین بازیکنان لیگ هستند."

"دی‌لیخت؟ متاسفم که دی‌لیخت را جدای از یوونتوس می‌بینم؛ زیرا به دلیل مهارت، کیفیت و شخصیتش می‌توانست کاپیتان آینده باشد اما اگر جدا شدن خواسته‌ او بوده، پس چاره‌ای وجود ندارد."

"برمر بهترین مدافع سری آ شده است. انتقال به یوونتوس برای او جهشی بزرگ است. او ممکن است مدتی اشتباهاتی در دفاع کردن داشته باشد که طبیعی است همان‌طور که برای دی‌لیخت این اتفاق افتاد؛ اما قابلیت‌های برمر زیر سوال نمی‌رود."

"بازگشت موراتا به یوونتوس؟ آلوارو همیشه خود را بزرگ می‌بیند و یوونتوس را بسیار دوست دارد. او یک مهاجم دست‌کم گرفته شده است. آلگری به خوبی او را می‌شناسد و به همین دلیل، دوباره او را می‌خواهد."

"دی‌ماریا؟ انگار او یکی از بازیکنانی است که با بدشانسی همراه بوده چرا که همیشه نسبت به بقیه دست‌کم گرفته شده است. او من را یاد بارتزالی می‌اندازد؛ مدافعی بزرگ که کمتر از بقیه از او تقدیر و تشکر کردند. از برخی از بزرگان آن قدر که شایسته‌شان است تجلیل نمی‌شود و دی‌ماریا نیز یکی از آن‌هاست."

9404