جدیدترین خبرهای نقل و انتقالاتی یوونتوس/ تصمیم الگری درباره پوگبا چیست؟

جدیدترین خبرهای نقل و انتقالاتی یوونتوس/ تصمیم الگری درباره پوگبا چیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - در این قسمت آخرین و جدیدترین خبرهای مربوط به بازیکنان و نقل و انتقالات تیم یوونتوس ایتالیا را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، مصدومیت پل پوگبا، هافبک تیم ملی فوتبال فرانسه و ستاره خط میانی یوونتوس که به تازگی به جمع یاران بانوی پیر بازگشته بود، بدترین خبر برای ماسیمیلیانو الگری و هواداران بیانکونری بود و آن طور که پیش‌بینی می‌شود، این بازیکن ملی‌پوش فرانسوی دو الی سه ماه از میادین رقابت‌ها دور خواهد بود و یوونتوس باید فکر جدیدی برای خط هافبک تیم خود بکند. در ادامه، مهم‌ترین اخبار نقل و انتقالات تیم یوونتوس را بررسی خواهیم کرد:

حضور آنیلی در تور پیش‌فصل آمریکا:

آندره آ آنیلی روز گذشته در تمرین یوونتوس در تور کشور ایالات متحده آمریکا حضور داشت. رئیس یوونتوس در قسمتی از این دیدار با ماسیمیلیانو الگری، سرمربی تیم خود به صورت خصوصی دیدار و گفت‌وگو کرد.

تیمو ورنر:

مدیریت یوونتوس از چلسی خواسته بخشی از دستمزد تیمو ورنر را بپردازد که باشگاه انگلیسی هنوز پاسخی به این موضوع نداده است.

رومئو آگرستی، خبرنگار سرشناس ایتالیایی و نزدیک به یوونتوس:

"یوونتوس شرایط خط هافبک تیم خود را خوب ارزیابی می‌کند. الگری منتظر اعلام زمان دقیق دوری این بازیکن از میادین مسابقات می‌باشد."

آدرین ربیو:

مدیریت باشگاه فرانسوی موناکو به صورت رسمی خواهان خرید آدرین ربیو از یوونتوس شد.

شایعه جدایی فیرمینو و پاسخ کلوپ:

"او بازیکن مهمی برای ما است؛ همه چیز خوب به نظر می‌رسد و با فیرمینو کاملا خوب است. هیچ شکی در مورد کیفیت او برای من وجود ندارد؛ حضور او برای تیم ما بسیار ضروری است."

مدافع:

یوونتوس در حال حاضر بر روی خرید مهاجم و هافبک متمرکز شده و برنامه جدیدی برای خرید مدافع ندارد.

آلوارو موراتا:

گفته می‌شود که ماسیمیلیانو الگری یک بار دیگر از سران یوونتوس درخواست خرید آلوارو موراتا را کرده و قرار است روز شنبه، سران یوونتوس با مدیران اتلیتکو مادرید تماس داشته باشند.

آنتونی مارسیال:

یوونتوس وضعیت آنتونی مارسیال در منچستر یونایتد را زیر نظر دارد، اما سرمربی شیاطین سرخ می‌خواهد این بازیکن فرانسوی در تیمش بماند.

لئاندرو پاردس:

خبرنگار اسکای اسپورتس روز گذشته مدعی شد که یوونتوس برای خرید لئاندرو پاردس، منتظر خروج آرتور ملو می‌باشد.

9404