اسطوره منچستری‌ها با جذب مدافع سکونشین این تیم به روند انتقالات سرخ‌ها کمک می‌کند؟

اسطوره منچستری‌ها با جذب مدافع سکونشین این تیم به روند انتقالات سرخ‌ها کمک می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - وین رونی، مهاجم سابق سه‌شیرها و منچستر یونایتد بعد از جدایی از تیم دربی کانتی انگلستان و حضور به عنوان سرمربی در باشگاه دی سی یونایتد از تیم‌های حاضر در لیگ حرفه‌ای ايالات متحده آمریکا، خواهان جذب فیل جونز، مدافع سکونشین شیاطین سرخ شهر منچستر شده و بر انجام این انتقال هم تاکید کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه انگلیسی سان، خبرنگار این رسانه در گزارش خود مدعی شده که وین رونی، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال انگلستان و ستاره پیشین خط حمله منچستر یونایتد که عنوان آقای گلی تاریخ شیاطین سرخ را نیز برای خود دارد، بعد از جدایی از باشگاه دربی کانتی، به عنوان سرمربی جدید تیم دی سی یونایتد انتخاب شده است. وین رونی از مدتی قبل فیل جونز را به عنوان یک هدف برای نقل و انتقالات تیم خود شناسایی کرده است. به احتمال بسیار فراوان این بازیکن ۳۰ ساله و انگلیسی در تابستان جاری یونایتد را ترک خواهد کرد.

خبرنگار نشریه انگلیسی سان در گزارش خود هم‌چنین می‌گوید زمانی که وین رونی هدایت باشگاه دربی کانتی را در انگلیس بر عهده داشت، به دنبال جذب قرضی فیل جونز بود و حالا نیز امیدوار است که این بازیکن با وعده تبدیل شدن به یکی از بازیکنان برتر و کلیدی باشگاه، برای پیوستن به باشگاه آمریکایی وسوسه و تحریک شود.

فیل جونز، مدافع فراموش شده انگلیسی از سال ۲۰۱۱ میلادی در باشگاه منچستر یونایتد حضور دارد و ۲۲۹ بازی با پیراهن شیاطین سرخ را برای این تیم پر افتخار انگلیسی انجام داده است. این مدافع سابق تیم ملی فوتبال انگلیس در این مدت با منچستر یونایتد فاتح رقابت‌هایی همانند لیگ برتر جزیره، جام حذفی انگلیس، جام خیریه جزیره و لیگ اروپا شده است.

فیل جونز از ژانویه سال ۲۰۲۰ تا ژانویه سال ۲۰۲۲ میلادی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانوی پای خود نتوانست در میادین مسابقات حضور داشته باشد.

9404