گزارش‌روز؛ ٣ بازيکن آزادی که منچستريونايتد می‌تواند در این تابستان جذب کند

گزارش‌روز؛ ٣ بازيکن آزادی که منچستريونايتد می‌تواند در این تابستان جذب کند

پایگاه خبری فوتبالی - تايرل مالاسيا، کريستين اريکسن و ليساندرو مارتينز تابستان امسال به شياطين سرخ پيوستند اما کار منچستر يونايتد هنوز در اين پنجره نقل و انتقالاتی تمام نشده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه Sports Mole، انتظار می‌رود که با توجه به انتقال قرضی دين هندرسون به ناتينگهام فارست، يک دروازه‌بان جذب شود، در حالی که باشگاه هم‌چنان در حال مذاکره با بارسلونا بر سر فرنکی دی‌یونگ است.

آنتونی مهاجم آژاکس نيز هم‌چنان يک هدف برای تقويت خط حمله به شمار می‌رود، اگر چه بايد ديد آيا يونايتد می‌تواند با قهرمان هلند بر سر مبلغ انتقال اين وينگر برزيلی به توافق برسد يا خير.

منچستر يونايتد در اين تابستان از بازار بازيکنان آزاد برای جذب کریستین اريکسن استفاده کرده است و هنوز تعدادی از بازيکنان مطرح در بازار فعلی بدون هيچ هزينه‌ای در دسترس هستند. با در نظر گرفتن اين موضوع، Sports Mole سه بازيکن را برگزيده است که شياطين سرخ می‌توانند آن‌ها را به عنوان بازيکن آزاد به اسکواد خود اضافه کنند.

آندره آ بلوتی:

قرارداد آندره آ بلوتی با تورينو انتهای ماه ژوئن به پايان رسيد و اين بازيکن ۲۸ ساله علی‌رغم گمانه‌زنی‌های مداوم در مورد آينده‌اش هم‌چنان تيمی ندارد.

اين ملی‌پوش ايتاليایی در فصل ۲۰۲۱/۲۲ برای تورينو در سری آ، ۸ گل وارد دروازه حريفان کرد و در ۲۳ بازی در تمامی رقابت‌ها يک پاس گل نيز به ثبت رساند.

در همين حال، در مجموع، او در ۲۵۱ بازی برای تورينو، ۱۱۳ گل به ثمر رسانده و ۲۸ پاس گل ثبت کرده است و رکورد گلزنی اش، او را به پيشنهادی جذاب برای تعدادی از باشگاه‌های مطرح اروپایی تبديل می‌کند.

منچستر يونايتد هم‌چنان برای حفظ کريستيانو رونالدو می‌جنگد، اما پس از جدایی ادينسون کاوانی، آن‌ها بازيکنان کافی در پست مهاجم مرکزی در اختيار ندارند.

آنتونی مارسيال در طول پيش فصل در فرم قابل توجهی قرار داشته و در سه بازی سه گل به ثمر رسانده است، اما در صورت جدایی رونالدو، شياطين سرخ بايد برای خريد يک مهاجم جديد وارد بازار شوند و بلوتی که در حال حاضر به يوونتوس و رم لينک شده است، می‌تواند مورد توجه تن‌هاگ قرار گيرد.

دن اکسل زاگادو:

منچستر يونايتد در حال حاضر در ميانه خط دفاعی خود وضعيت خوبی دارد و مارتينز به اين تيم پيوست تا رقابتی برای ويکتور ليندلوف، رافائل واران و هری مگواير ايجاد کند.

اريک بایی، اکسل توانزبه و فيل جونز همگی می‌توانند اولدترافورد را ترک کنند، بنابراين جذب يک مدافع ميانی ديگر در بازار فعلی، شوکه کننده نخواهد بود.

دن اکسل زاگادو در اوايل تابستان به يونايتد لينک شده بود و گزارشات اخير ادعا می‌کند که شياطين سرخ هم‌چنان علاقه واقعی به اين بازيکن فرانسوی دارند. اين مدافع ۲۳ ساله پس از انقضای قراردادش با بروسيا دورتموند که برای اين تيم ۹۱ بار در تمامی رقابت‌ها به ميدان رفت، به صورت آزاد در دسترس است.

زاگادو در دوران حضورش در وست فالن ۶۷ بار در بوندس‌لیگا و ۱۴ بار در ليگ قهرمانان اروپا به ميدان رفته و مطمئنا پيشنهادات برای اين بازيکن جوان سابق پاری‌سن‌ژرمن کم نخواهد بود.

فلوريان گريليش:

منچستر يونايتد هم‌چنان در تلاش است تا فرنکی دی‌یونگ را به اولدترافورد بیاورد، اما اخيرا شايعاتی مبنی بر علاقه تن‌هاگ به يوری تيلمانس، هافبک بلژیکی لسترسيتی به گوش می‌رسد، انتظار می‌رود که یونایتد حداقل يک هافبک را قبل از پايان مهلت پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگيرد.

اريکسن با يک انتقال آزاد وارد منچستر شده است، اما اين ملی‌پوش دانمارکی احتمالا کمی جلوتر بازی خواهد کرد. در حالی که تن‌هاگ گفته بود دونی فن ده بيک را به عنوان شماره ۱۰ می‌بيند، بنابراين با توجه به جدایی نمانيا ماتيچ و پل پوگبا گزينه‌های تيم در دو پست هافبک مرکزی محدود است.

فلوريان گريليش اوايل تابستان امسال به شياطين سرخ لينک شد و اين بازيکن ۲۶ ساله با پايان قراردادش با هوفنهايم مدت زیادی به عنوان بازيکن آزاد محسوب می‌شد. اين ملی‌پوش اتريشی که ۳۳ بار برای تيم ملی کشورش به ميدان رفته، عمدتا در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند. او فصل گذشته تنها ۱۸ بار در بوندس‌لیگا به ميدان رفت و مسابقات اواخر فصل را به دليل مشکلات عضلانی از دست داد.

فلوریان گريليش قبل از جدایی ۱۵۰ بازی برای هوفنهايم انجام داد، در حالی که او هم‌چنين بين سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷، ۵۴ بار با پيراهن وردربرمن نیز به ميدان رفت و با ۱۸۸ سانتی‌متر، هافبک تنومندی به شمار می‌رود. شياطين سرخ مطمئنا بايد به سرعت برای جذب او اقدام می‌کردند چرا که از ابتدا پیش‌بینی می‌شد که رقابت زيادی برای جذب این بازیکن وجود خواهد داشت؛ اما دست دست کردن و تعلل بیش از حد سران اولدترافورد، باعث شد تا این بازیکن به تیمی از سوپرلیگ ترکیه نزدیک شود.

9404