علاقه یک باشگاه از لیگ جزیره به جذب وینگر صربستانی فرانکفورت

علاقه یک باشگاه از لیگ جزیره به جذب وینگر صربستانی فرانکفورت

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف ورزشی در کشور آلمان و ایتالیا، فیلیپ کوستیچ به باشگاه انگلیسی وستهام یونایتد لینک شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر بیلد چاپ آلمان و بعضی از منابع و خبرنگاران سرشناس ایتالیایی، مدت زمان اعتبار قرارداد کنونی فیلیپ کوستیچ، وینگر تیم ملی فوتبال صربستان با باشگاه اینتراخت فرانکفورت آلمان تا فصل تابستان سال ۲۰۲۳ میلادی خواهد بود و در کمال تعجب، خبری از تمدید این قرارداد با این ستاره ملی‌پوش و گلزن صرب تبار با مقامات و مدیران فرانکفورتی‌ها منتشر نمی‌شود.

طبق این گزارش، این تعلل از جانب مدیریت باشگاه آلمانی، فرصت را به نشریات و رسانه‌های مختلف اروپایی می‌دهد تا شایعات مختلفی پیرامون آینده این ستاره صربستانی در اینتراخت فرانکفورت منتشر کنند. مطابق این گزارش و بر همین اساس، خبرنگار نشریه معتبر بیلد چاپ کشور آلمان و البته جیانلوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار سرشناس اسکای اسپورتس و کارشناس ایتالیایی حوزه نقل و انتقالات بازیکنان اروپا، یک تیم انگلیسی را به این بازیکن صربستانی لینک می‌کنند.

به نظر می‌رسد که مدیران و مسئولان باشگاه وستهام یونایتد انگلستان می‌خواهد تا فیلیپ کوستیچ بیست و نُه ساله را جذب کند. انگلیسی‌ها می‌خواهند پیشنهادی با ارزش تقریبی مبلغی معادل رقم سیزده الی پانزده میلیون یورو برای خرید و به خدمت گرفتن فیلیپ کوستیچ، وینگر ملی‌پوش صربستانی ارسال کنند اما مقامات و مدیران باشگاه آلمانی اینتراخت فرانکفورت به پیشنهادهای زیر مبلغی معادل رقم بیست میلیون یورو توجهی نخواهند داشت. طبق این گزارش و بر همین اساس، انتظار می‌رود که قرارداد کنونی فیلیپ کوستیچ با افزایش مبلغ حقوق و میزان رقم دستمزد این بازیکن صربستانی به زودی با مقامات فرانکفورتی‌ها تمدید شود.

لازم به ذکر است که تیم فوتبال وستهام یونایتد از تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان در مرحله نیمه نهایی مسابقات فصل گذشته لیگ اروپا در بازی برابر اینتراخت فرانکفورت آلمان بازی کرده و در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت حذف شد.

9404