لذت بردن ستاره برزیلی بارسلونا از کار کردن با ژاوی

لذت بردن ستاره برزیلی بارسلونا از کار کردن با ژاوی

پایگاه خبری فوتبالی - رافینیا ستاره برزیلی بارسلونا می‌گوید کار کردن با ژاوی هرناندز خیلی لذت بخش است، زیرا او می‌داند که با بازیکن چگونه رفتار و نیازهایش را برطرف کند. 

به گزارش فوتبالی، رافینیا یکی از خریدهای جنجالی بارسلونا در تابستان 2022 بود. کاتالان‌ها علیرغم داشتن مشکلات مالی فراوان، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بسیار خوب و پرکار عمل کرده‌اند. آ‌ن‌ها ابتدا فرانک کسیه از میلان و آندریاس کریستنسن از چلسی را به صورت رایگان به خدمت گرفتند و سپس توانستند رافینیا را با 58 میلیون یورو از چنگ چلسی دربیاورند. لاپورتا پس از خریدن این 3 بازیکن، به دنبال جذب روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ رفت و توانست با مبلغ 50 میلیون یورو او را به نیوکمپ بیاورد و شب گذشته نیز ژول کنده با رقمی در حدود 50 میلیون یورو به بارسلونا پیوست تا بلوگرانا تیم قدرتمندی برای فصل آینده داشته باشد. 

رافینیا در تور پیش فصل توانسته مربیان بارسلونا را تحت تاثیر قرار بدهد. او درباره ژاوی گفت: "من واقعا این سبک بازی را دوست دارم. ما خیلی خوب پرس می‌کنیم و مهم نیست که توپ را در اختیار داشته باشیم، چون برای بازی بدون توپ هم نقشه‌هایی داریم. من از متدهای ژاوی خوشم می‌آید. او خیلی به بازیکنان نزدیک است و می‌داند که چگونه با آن‌ها رفتار کند."

4416