انتقاد مهاجم لورکوزن از رفتار لواندوفسکی: این کار را دوست ندارم!

انتقاد مهاجم لورکوزن از رفتار لواندوفسکی: این کار را دوست ندارم!

پایگاه خبری فوتبالی - پاتریک شیک قرارداد خود را با بایرلورکوزن تمدید کرد و معتقد است که هیچ دلیلی برای تغییر تیم خود نمی‌بیند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، بایرلورکوزن تاکنون تنها یک خرید جدید داشته است. آدام هلوژک، اما در سمت دیگر آن‌ها تمدیدهای مهمی را انجام دادند. پاتریک شیک، فلوریان ویرتس و موسی دیابی، سه بازیکن کلیدی هستند که شیک و ویرتس حتی قراردادهای خود را تا سال 2027 میلادی تمدید کردند.

همان‌طور که شیک در توضیحات خود به خبرنگار Kölner Stadt-Anzeiger توضیح می‌دهد و می‌گوید، او معتقد است: "اول از همه، برای من مهم بود که به لیگ قهرمانان صعود کنیم. بعد از آن من مهم بودم که بازیکنان کلیدی در بایر لورکوزن باقی ماندند. هیچ دلیلی برای ترک باشگاه وجود نداشت."

پاتریک شیک به صحبت‌های خود این‌چنین ادامه می‌دهد: "یک لحظه به ترک لورکوزن فکر نکرده بودم. می‌خواستم همه چیز خیلی سریع درست شود تا بتوانم با ذهن روشن به تعطیلات بروم و روی آماده‌سازی و فصل آینده تمرکز کنم.

اگر چه مدت قرارداد به طور خودکار به معنای ماندن تا سال 2027 نیست، اما اگر او بخواهد روزی لورکوزن را ترک کند، رویکرد متفاوتی نسبت به روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ در پیش خواهد گرفت: "اگر به لواندوفسکی نگاه کنید که برای جدایی از باشگاه جنگید، می‌توانم بگویم. این چیزی نیست که من بخواهم انجام بدهم."

9404