جزئیات جدیدی از ارتباط مدافع آلمانی با بایرن‌مونیخی‌ها و قبل از پیوستن به رئال‌مادرید

جزئیات جدیدی از ارتباط مدافع آلمانی با بایرن‌مونیخی‌ها و قبل از پیوستن به رئال‌مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو رودیگر، مدافع ملی‌پوش آلمانی با انتقالی آزاد از چلسی به رئال مادرید رفت ولی تیم سفیدپوش مادریدی سه سال پیش نیز علاقه خاصی به این ملی‌پوش آلمانی داشت که البته امسال توانست این بازیکن را به دست آورد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر کیکر چاپ کشور آلمان، بعد از این‌که آنتونیو رودیگر، مدافع تیم ملی فوتبال آلمان و ستاره سابق خط دفاعی باشگاه چلسی نمی‌خواست قرارداد خود را با این تیم انگلیسی تمدید کند، این مدافع میانی ملی‌پوش و آلمانی با باشگاه اسپانیایی رئال مادرید قرارداد امضا کرد. لوس بلانکوس این بار مجبور نبود برای به خدمت گرفتن این بازیکن 29 ساله و ملی‌پوش آلمانی مبلغی بپردازد؛ بر همین اساس، چنین شرایطی با وضعیت موجود در سه سال پیش متفاوت بود. مشاور و برادر ناتنی آنتونیو رودیگر که سنسیه نام دارد، اکنون به خبرنگار نشریه آلمانی کیکر می‌گوید: "تماسی مستقیم با رئال مادرید داشتیم. در سال 2019 میلادی، پیش از این که شرایط تغییر مالکیت برای چلسی اتفاق بیفتد. تونی به احترام مسئولین چلسی، نمی‌خواست مجبور به انتقال شود."

طبق گفته سنسیه، برادر ناتنی و مشاور آنتونیو رودیگر، مدیریت باشگاه چلسی در آن زمان نمی‌توانست جایگزینی برای او بخرد و انتقال آنتونیو رودیگر به رئال مادرید به تعویق افتاد. کارلو آنچلوتی نیز یکی از عوامل انجام این انتقال بود. سنسیه که علاوه بر بلانکوس با سایر باشگاه‌های برتر اروپایی نیز صحبت کرده بود، می‌گوید: "کارلتو به او توضیح داد که چگونه همه چیز را از نقطه نظر ورزشی تصور می‌کند. تونی از آن خوشش آمد. این مکالمه بسیار هماهنگ بود و احساس خوب او را بیشتر تقویت کرد."

ایجنت رودیگر می‌گوید که آن‌ها با مقامات بایرن مونیخ نیز صحبت‌هایی داشته‌اند: "باشگاه‌های بزرگی بودند که با آن‌ها تبادل نظر کردیم، از جمله بایرن مونیخ؛ اما در نهایت رئال مادرید انتخاب شد."

9404