هدف بعدی بارسلونا پس از خریدن مدافع سویا چه کسی است؟

هدف بعدی بارسلونا پس از خریدن مدافع سویا چه کسی است؟

پایگاه خبری فوتبالی - ژول کُنده، مدافع وسط فرانسوی سویا به طور رسمی به بارسلونا پیوست و بدین ترتیب آبی و اناری ها یک بازیکن دیگر را هم در این پنجره نقل و انتقالاتی به خدمت گرفتند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا پنجره نقل و انتقالات تابستانی بسیار فعالی داشته است به طوری که آبی و اناری ها در این تابستان آندریاس کریستنسن، روبرت لواندوفسکی، رافینیا، فرانک کسیه و اکنون ژول کُنده را به خدمت گرفته اند و باید دید که همچنان خوان لاپورتا، ریاست بارسلونا می خواهد در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی فعالیت کند یا خیر.

به گفته اشرف بن عیاد، خبرنگار شبکه بین اسپورت، بارسلونا در نظر دارد تا اکنون پس از رسمی کردن قرارداد ژول کُنده به سراغ جذب یک بازیکن دیگر در خط دفاعی برود و این بازیکن به احتمال زیاد سزار آزپیلیکوئتا خواهد بود چرا که ژاوی هرناندز از مدت ها قبل به جذب این بازیکن علاقه نشان داده است و اکنون فرصت را مناسب می بینید تا این بازیکن را به بارسلونا بیاورد.

بارسا در این تابستان در تمامی پست ها خود را تقویت کرده است. این اتفاق در خط حمله با لواندوفسکی و رافینیا، در خط هافبک با فرانک کسیه و در خط دفاع با آمدن کریستنسن و کُنده اتفاق افتاده است و باید دید که آزپیلیکوئتا هم به بارسا می آید یا خیر.

1470