مکانیزم مشارکت طارمی برای تیم پرتغالی دردسر شد/ ایرانجوان، پنجره پورتو را بست

مکانیزم مشارکت طارمی برای تیم پرتغالی دردسر شد/ ایرانجوان، پنجره پورتو را بست

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه ایرانجوان بوشهر توانست بابت مکانیزم مشارکت مهدی طارمی، پنجره نقل و انتقالاتی پورتو را ببندد.

به گزارش فوتبالی، امروز خبری درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پورتو در رسانه ها منتشر شد که با تماس خبرنگار فوتبالی با عطا وزیری، سرپرست ایرانجوان بوشهر، این خبر تایید شد. 

وزیری تایید کرد که حکم شکایت باشگاه ایرانجوان از پورتو بابت مکانیزم مشارکت (حق رشد 100 هزار یورویی طارمی) پس از سه سال صادر شد و پورتو در این پرونده شکست خورد و پنجره نقل‌و‌انتقالاتی این باشگاه بابت عدم پرداخت به ایرانجوان، توسط فیفا بسته شده است.

سرپرست ایرانجوان خاطرنشان کرد که مسئول مستقیم پیگیری این پرونده بوده و به همراهی وکیلی که در سوییس داشتند توانستند این حکم را بگیرند و تا زمانی که باشگاه پورتو این مبلغ را به حساب ایرانجوان بوشهر واریز نکند پنجره این تیم مطرح اروپایی باز نخواهد شد. 

وزیری درباره وجود تحریم‌ها و چگونگی دریافت مبلغ حق رشد عنوان کرد: این موضوع پیچیده ای است که تصمیم گیری درباره آن بر عهده فیفا است. پیش از ما باشگاه داماش بر سر علیرضا جهانبخش توانسته بود در چنین پرونده ای پیروز شود که البته به دلیل انحلال این باشگاه، مبلغ مربوطه به حساب فدراسیون فوتبال ایران واریز شد و فدراسیون موظف است این پول را در رده تیم های پایه و جوانان خرج کند.

وزیری در پایان گفت: مهدی طارمی یک سال هم در شاهین بوشهر توپ زده و این باشگاه نیز می تواند بابت مکانیزم مشارکت اقدام کند و مبلغی حدود ۱۰ الی ۲۰ هزار دلار دریافت کند.

۶۶۲۱