چرا قرارداد اسدی با پرسولیس تمدید نشد؟

چرا قرارداد اسدی با پرسولیس تمدید نشد؟

پایگاه خبری فوتبالی- رقم پیشنهادی باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد رضا اسدی چقدر بود؟

به گزارش فوتبالی، جدایی رضا اسدی از پرسپولیس در حالی اتفاق افتاد که مدیر برنامه‌ این بازیکن 3 جلسه با مدیران باشگاه پرسپولیس برگزار کرد اما توافقی در این زمینه حاصل نشد و پس ازبن بست در مذاکرات، اسدی از پرسپولیس جدا شد.

مدیر برنامه‌های این بازیکن مدعی است در مذاکرات طرفین، مدیران پرسپولیس پیشنهاد مالی پایینی به اسدی ارائه کردند تا قرارداد جدیدی بین طرفین امضا نشود.

باشگاه پرسپولیس در واکنش به این خبر می‌گوید که رقم پیشنهادی به این بازیکن همان رقم فصل قبل بوده و این بازیکن درخواست رقم بالاتری نسبت به فصل گذشته داشته است.

گفته می‌شود رقم پیشنهادی باشگاه پرسپولیس در جلسه آخر به مدیر برنامه‌های اسدی 6 میلیارد بدون آپشن بوده که تفاوتی 4 میلیاردی با دستمزد این بازیکن در فصل گذشته داشته است.

رقم بازیکن در فصل جدید قاعدتا باید بالاتر از فصل قبل باشد منتهی طبق ادعای نزدیکان باشگاه پرسپولیس، پیشنهاد ارائه‌ شده به اسدی، براساس شرایط فنی بازیکن در فصل قبل بوده است و با توجه به اینکه اسدی بازیکن محبوبی روی سکوها بود، گویا باشگاه پرسپولیس بر خلاف نظر یحیی گل‌محمدی، علاقه چندانی به تمدید قرارداد این بازیکن نداشته است.

7655