منظره‌ای جذاب از محل تمرین لیورپول در اتریش

منظره‌ای جذاب از محل تمرین لیورپول در اتریش

پایگاه خبری فوتبالی - آب و هوای کشور اتریش نسبت به خیلی از کشورهای اروپایی معتدل تر است و به همین خاطر بسیاری از باشگاه ها ترجیح می دهند که به جای سفرهای دور و دراز به آسیا و آمریکا، در همین کشور اقامت داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، لیورپول البته تور تابستانی خود را با سفر به بانکوک برای بازی مقابل یونایتد آغاز کرد اما این روزها برای تمرینات پیش فصل به اتریش رفته اند. در حقیقت به نظر می رسد که کلوپ از این که نزدیک به کشور خودش یعنی آلمان باشد، خوشحال است و البته منظره هایی که از کمپ تمرینی لیورپول منتشر شده هم هواداران را مجذوب خود کرده است.

در حقیقت به نظر می رسد که هواداران از این که لیورپول در محلی با منظره کوه ها تمرین می کند، به وجد آمده اند. شاید خیلی ها دوست داشته باشند که برای سپری کردن تعطیلاتشان به چنین جایی بروند و کاملا ریلکس کنند و البته به نظر می رسد که این منظره جذاب و آب و هوای دلپذیر نیز به لیورپولی ها فرصت خواهد داد تا با انگیزه ای بالا آماده فصل جدید شوند به خصوص که آنها باید هفته آینده در سوپرجام انگلیس مقابل منچسترسیتی قرار بگیرند و تکلیف اولین جام فصل را نیز مشخص کنند.

4125