عکس؛ کتک‌کاری مربی و مدیر ورزشی تورینو در پارکینگ!

عکس؛ کتک‌کاری مربی و مدیر ورزشی تورینو در پارکینگ!

پایگاه خبری فوتبالی - اخیرا تصاویر عجیبی منتشر شده است که نشان می دهد که ایوان یوریچ سرمربی تورینو و داوید وگاناتی مدیر ورزشی این تیم در اردوی پیش فصل با هم درگیری فیزیکی پیدا کرده اند و دست به یقه شده اند!

به گزارش فوتبالی، اوایل هفته وبسایت "اسپورت ایتالیا" گزارش داده بود که یوریچ و وگاناتی در پارکینگ محل کمپ تمرینی تورینو در اتریش با هم درگیر شده اند. در حقیقت گفته می شود که یوریچ از عدم فعالیت  مدیران تیمش در بازار نقل و انتقالات و نخریدن بازیکنان عصبانی است و به نظر می رسد که ریشه درگیری نیز همین موضوع بوده است. حالا تصاویر این درگیری در شبکه های اجتماعی وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است. 

در تصاویر منتشر شده کاملا مشخص است که وگاناتی سر یوریچ داد می زند و بعد از ان این دو دست به یقه می شوند و همدیگر را هل می دهند و در نهایت یکی از اعضای تیم سعی می کند که این دو را از هم جدا کند و مانع از آن شود که کار به جاهای باریک تری کشیده شود.

فوتبال ایتالیا گزارش داده است که  وگانی مدام فریاد زده است:" صدایت را روی من بالا نبر.احترام قائل نیستی. من از تو جلوی بقیه دفاع می کنم." که یوریچ نیز فریاد می زند:" برو گمشو!"

وگاناتی در بخش دیگری از فریادهایش می گوید:" از تو در مقابل آن احمق دفاع کردم." که برخی تصور می کنند که منظور از "احمق"، اوربانو کایرو مدیر باشگاه تورینو است.

4125