دروازه‌بان اسبق آرسنال با اره برقی به پارکینگ همسایه‌اش حمله کرد!

دروازه‌بان اسبق آرسنال با اره برقی به پارکینگ همسایه‌اش حمله کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - ینس لمن دروازه بان 52 ساله اسبق شالکه، میلان، دورتموند، اشتوتگارت و آلمان به خاطر یک مسئله غیرفوتبالی خبرساز شده است و یک جنجال عجیب را با حمله به خانه همسایه اش رقم زده است.

به گزارش فوتبالی، همسایه ینس لمن به پلیس شکایت کرده و گزارش داده است که دروازه بان اسبق تیم ملی آلمان با اره برقی به پارکینگ خانه اش حمله کرده و آن را تخریب کرده است. در حقیقت لمن تلاش کرده تا کابل دوربین های مداربسته را هم قطع کند اما موفق نبوده است و بعد از آن سقف پارکینگ را با اره برقی تخریب کرده است.

لمن و همسایه اش چندین بار با هم درگیری لفظی داشته اند. لمن مدعی است که این پارکینگ باعث شده تا منظره دریاچه اشتارنبرگ از خانه اش گرفته شود. لمن از سویی مدعی شده است که این پارکینگ در بخشی از زمین متعلق به او ساخته شده، زمینی که در سال 2007 برای خریدن آن 5.1 میلیون دلار هزینه کرده بود.

با توجه به این که لمن نتوانسته کابل دوربین های مداربسته را قطع کند، همسایه وی توانسته لحظه حمله وی را ثبت کند و از همین طریق به پلیس شکایت کرده است. حالا ماموران پلیس در حال بررسی هستند که ایا لمن عامل سه حمله وحشیانه دیگر به خانه همسایه اش بوده است یا نه.

4125