استقبال گرم از مهاجم سابق رئال مادرید در آنکارا

استقبال گرم از مهاجم سابق رئال مادرید در آنکارا

پایگاه خبری فوتبالی - خسه رودریگز بازیکن اسبق رئال مادرید تصمیم گرفته که راهی لیگ ترکیه شود تا در تیم آنکاراگوجو بازی کند که به نظر می رسد که هواداران تیم ترکیه ای از دیدن وی به شدت به وجد آمده اند.

به گزارش فوتبالی، آنکاراگوجو پیش از شروع فصل لیگ ترکیه بازی دوستانه ای با آلانیا اسپور داشت که بازی با تساوی سه بر سه به اتمام رسید. آنکاراگوجو پیش از بازی تصمیم گرفت که خسه رودریگز را به هوادارانش معرفی کند که هواداران تیم ترکیه ای استقبال به شدت گرمی از ستاره سابق رئال مادرید و پی اس جی داشتند. 

آنکاراگوجو که به تازگی به سوپرلیگ ترکیه صعود کرده، از فرصت اتمام قرارداد خسه رودریگز با لاس پالماس استفاده کرد و این بازین را به ترکیبش اضافه کرد. خسه پس از اختلاف با مدیران لاس پالماس به خاطر عدم قراردادش از این تیم جدا شد.  خسه در دوره اولش در لاس پالماس در 41 بازی یازده گل و شش پاس گل ثبت کرد و عملکرد خوبی داشت. او در زمستان گذشته به لاس پالماس ملحق شد تا برای صعود این تیم به لالیگا تلاش کند اما در شانزده بازی خود فقط دو گل و دو پاس گل داشت و نتوانست چندان اثرگذارباشد.

آنکاراگوجو یکی از تیم های تازه وارد لیگ ترکیه است که حالا با حضور خسه خود را تقویت کرده است. خسه زمانی لقب "کریستیانو رونالدوی" آینده داشت اما بعد از حضور در پی اس جی روندی نزولی را طی کرد و به یکی از بازیکنانی تبدیل شد که نتوانست انتظارات و توقعات از خود را برآورده سازد.

4125